港人大讚大灣區睇醫生做手術 4大服務待遇冇得彈 網民:至少唔駛排一年

熱話

廣告

中港兩地通關後,唔少香港都北上吃喝玩樂,仲開埋群組開心Share資訊。近日就有港人分享去大灣區睇醫生同做手術的經歷,事主忍不住大讚:「依家內地的醫療水平超高,設備超先進,比我係電視裡睇到的還要好很多」,估唔到以前個個落嚟香港睇醫生,而家變咗上去仲好?
大灣區睇醫生 香港人 大灣區 有港人分享在內地醫院底睇病同做手術的經歷。
有港人分享在內地醫院底睇病同做手術的經歷。(圖片來源:《白色強人》劇照)

近日,Facebook群組「深圳大灣區吃喝玩樂開心分享區」有網民(下稱事主)分享在深圳做手術的經歷,由於身體不適所以今年1月就到香港公立醫院門診求醫,經醫生評估後,表示事主有做手術的需要,因此被轉介到威爾斯親王醫院,不過就要等到明年8月先可以見醫生,之後再排期做手術。因此5月份時,事主就扚起心肝到深圳睇醫生,發現內地的醫療服務與香港截然不同!

1.香港醫院排到明年先有期 內地醫院一星期連手術都搞掂埋?

事主憶述在內地醫院的情況:「第一次見醫生,問診了40分鐘,就馬上安排到檢查室做了檢查,即刻出了診斷報告,需要安排進行全麻醉手術,並定於一周後手術」不過因為事主有重度貧血,不符合手術標準,因此需要做各項血元素檢查,發現是缺鐵性貧血後,馬上對症治療,最後在2個月後檢驗結果達標後,終於可以做手術。

大灣區睇醫生 香港人 大灣區 事主因為覺得香港醫院的排期時間太長,所以就嘗試到內地醫院解決問題。
事主因為覺得香港醫院的排期時間太長,所以就嘗試到內地醫院解決問題。(圖片來源:小紅書@kid)

2.手術由院長親自操刀

事主在上周五(4/8)做手術,早上7點入院,9點手術,10:45分手術已經順利完成,手術由院長親自操刀。術後事主在病房休息期間,院長更會親自到場解釋手術過程以及術後注意事項,就連藥劑部主管親自到場慰問,並解釋術中用藥和送來術後需要服用藥物。

大灣區睇醫生 香港人 大灣區 事主大讚內地醫院服務好。
事主大讚內地醫院服務好。(圖片來源:Facebook@深圳大灣區吃喝玩樂開心分享區)

3.全程VIP病房休息

香港醫院一直出現床位短缺問題,因此有些床位甚至會放在走廊上,不過事主在內地求醫就有不一樣的待遇,不但可以全程在VIP病房休息,醫院更在他甦醒後送上營養餐食,令手術前已經禁食12小時的事主受寵若驚。

4.態度勁好

為了祝賀事主手術成功,醫院還會送上鮮花和蛋糕,當地醫院的服務態度令施主讚不絕口。除了上述的慰問,事主回港後,醫院仍然會保持聯繫了:「離開醫院後,院方仲持續微信跟蹤身體狀況,我真的服了!這經歷不得不同谷友們分享,依家內地的醫療水平超高,設備超先進,比我係電視裡睇到的還要好很多很好。」最後他表示大家可以考慮到內地大醫院:「如果係香港公立醫院要等排期,而又有病痛折磨的,真係可以考慮到內地大醫院去解決,快靚正就可以解決長期痛苦!」不但可以不用排公立醫院受飽受煎熬,而且收費比香港私家醫院平。

大灣區睇醫生 香港人 大灣區 做玩手術後,住VIP病房、有院長慰問、醫院仲要還送上鮮花和蛋糕,令事主受寵若驚。
做玩手術後,住VIP病房、有院長慰問、醫院仲要還送上鮮花和蛋糕,令事主受寵若驚(圖片來源:Facebook@深圳大灣區吃喝玩樂開心分享區)
大灣區睇醫生 香港人 大灣區 手術當日下午,事主已經可以出院回香港。
手術當日下午,事主已經可以出院回香港。(圖片來源:Facebook@深圳大灣區吃喝玩樂開心分享區)

網民不滿香港醫療系統:「排隊排成年!小病都變大病」

帖文引起網民熱烈討論,大家認為內地的醫療好過香港多多聲:「國內睇醫生真係快靚正,個預約系統好香港太多了,香港個垃圾系統要每小時查,永遠冇位!,睇眼科香港排期要年半,國內幾日,國內14億人都可以咁快,對香港的效率真是無語!」、「仲話香港醫療好!?單單專科排隊排成年!小病都變大病!啲醫護一邊話唔夠人手!另一邊話大陸醫護唔識英文!保護主義!苦了有病的市民!」、「今時唔同往日,內地醫術高超過香港,香港醫生無進步,原地自賞」、「香港私家醫院醫療費高昂,公家唔死都等到死,不如考慮上大陸睇醫生。」、「真係好過香港醫院多多聲」,不過亦有網民表示事主在內地的私家醫院做手術,費用高昂,態度當然會好:「普通醫院掛號費要10蚊,呢個要550蚊」。

大灣區睇醫生 香港人 大灣區 帖文出街後,網民都好支持去內地睇醫生。
帖文出街後,網民都好支持去內地睇醫生。(圖片來源:《離婚前規則》劇照)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:Facebook@深圳大灣區吃喝玩樂開心分享區、《離婚前規則》劇照、小紅書@kid、《白色強人》劇照資料或影片來源:原文刊於Gotrip