首隻3DS移植!手電Pokemon轉珠轉爆比卡超

熱話

廣告

成日話任天堂後知後覺,唔肯搞手電App,又話今時今日唔搞手電App就死硬乜乜乜,如果你都係咁諗,證明遊戲界嘅嘢你真係識條鐵咩!若然任天堂唔堅持,唔着緊旗下IP(Intellectual Property),佢哋嘅IP又點會有今時今日咁有市場呢?年頭任天堂公布2014年業績,就話咗俾大家知,佢哋出嘅amiibo玩具全球賣咗大約260萬隻,而每隻amiibo賣緊US$12.99(約$100),自己攞起計數機計一計就知,剩係amiibo呢part佢哋到底賺咗幾多錢。

唔止喎,要數點可能冇最勁嘅比卡超先。3DS遊戲《寵物小精靈 終極紅寶石/始源藍寶石》雙版本,2個月唔使已經賣咗超過700萬隻,一哥地位唔係浪得虛名。既然係旗下皇牌系列,喺版權方面理所當然揸得更緊,不過你又估唔到,任天堂又啱啱推出咗首隻由3DS平台移植去手電嘅遊戲《Pokemon Shuffle Mobile》,採用免費下載、課金買體力嘅設計,睇落似轉珠,其實係《Candy Crush》一類嘅方塊遊戲,人人都識玩。手電Pokemon轉珠喎,梗係冇得輸喇!
text-Nam photo-網上圖片

《Pokemon Shuffle Mobile》
下載:iOS / Android

遊戲都係一般主流嘅體力制課金App,大家都應該相當熟悉,唯一要課金嘅地方就係補充體力,本身30分鐘先回1點。(但隻App暫時未可以課金住,會彈App)

方塊玩法,3粒連住就可以消除並且攻擊,最特別係唔限移動嘅範圍,可以隨便攞起1隻小精靈再同任何1隻交換位置。留意每關都有步數限制,超過就輸,用得愈少步數,成功捕捉小精靈嘅機率會增加。

每關完結後都會捉小精靈,有一定機率失敗,想次次100%捉到,就唔可以用咁多步數。

暫時玩咗一陣,睇怕要收集全部小精靈真係有排玩,難怪小智個旅程到而家都重未完結。
https://www.youtube.com/watch?v=EK3DWwQmUxQ

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 2 comments

Add yours
  1. 新Monday / 不能說的秘密!12位動漫大紅星驚現真身 - 新Monday

    […] 每個人都有不為人知嘅一面,正所謂:「dark side of the moon」嘛,咁大家喜愛嘅動漫人物呢?都有㗎,重分分鐘好出人意表添!美國搞鬼插畫家Alex Solis有新作,今次又係玩pop culture動漫人物,佢之前都玩過將啲superheros、動漫人物整到癡肥晒,又將啲可愛characters整到老晒,記得嗎?今次佢就為大家嚟個大揭秘,揭開熟悉動漫人物、英雄人物又或者電影角色嘅頭套…um,神秘面紗,一睇,你會發現,原來外表凶狠嘅異形係弱雞E.T.、不爽貓真身係加菲(兩個都咁串)、〈龍珠〉悟空係比卡超,而蝙蝠俠就…真係蝙蝠喎!既好玩,又有幽默感! […]


Comments are closed.