贏在起跑線?養父億萬富翁 親生父母身世亦超狂

熱話

廣告

中國大陸一名喺25年前被拐嘅孩子梅志強一直由買家家庭養大,而養父母家庭條件非常好,資產估計達到億萬富翁嘅水平,不過梅志強長大後同親生父母相認後發現,親生父母都有「千萬身家」。

養父母家境非常好 都無法掩蓋犯罪嘅事實

幫助梅志強尋親成功嘅另一位尋親者杜小華表示:「其家庭條件的確很好。據他了解,該家庭開設民營醫院,十分有錢」亦透露:「梅志強親生家庭的經濟狀況也很好。」不過杜小華認為自己絕對唔會願意稱買家為「養父母」,認為一定要理解親生父母失去咗兒子嘅痛苦同埋尋找佢嘅艱辛。不過亦都理解梅志強好細個就被拐賣,由養父母屋企長大,肯定會有一定嘅感情。

大陸 梅志強同親生父母相認畫面
梅志強同親生父母相認畫面(圖片來源:微博@凰鳳周刊)
大陸
(圖片來源:微博@新浪熱點)

養父母唔喺第一次買仔?

事件之前有網絡嘅傳聞指出,原來購買梅志強嘅家庭喺購買梅志強之前仲購買過其他2名嘅孩子。不過就事件杜小華表示:「不知道此事的實證,所以無法表態。」不過另一樣好多人關注嘅問題喺在於「買家算唔算參與拐帶兒童」,呢問題就要尚待公關機構嘅調查結果。但梅志強身上出世就有嘅胎記消失咗,疑似係買家父母將梅志強小時候嘅胎記用激光消除,行為可疑。

大陸 疑似買家父母將梅志強小時候嘅胎記用激光消除
疑似買家父母將梅志強小時候嘅胎記用激光消除(圖片來源:微博@楚少主)

點揀都係人生贏家

好多網友都關注梅志強對於親生父母同養父會點選擇,更有網民稱佢為「天生富二代」,梅志強嘅親生父母梅賢華同潘長娥所經營嘅公司名為「雲南建偉酒店用品有限公司」,母親潘長娥為大股東同最終受益人,並擔任總經理,而父親梅賢華就為公司監事。不過就算兩方面嘅條件再好,都唔可以忽視拐賣兒童嘅嚴重性同影響。

大陸 梅志強同親生父母接受採訪
梅志強同親生父母接受採訪(圖片來源:微博@江南都市報)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
拐賣中國
圖片來源:微博@凰鳳周刊, 微博@新浪熱點, 微博@楚少主, 微博@江南都市報