韓國女主播去印度跳熱舞求打賞 被網民鬧爆:唔要命?!

熱話

廣告

香港「街頭表演」有屯門娜娜,由「Busking」變成「大媽歌舞團」,風靡屯門公園,受到唔少公園阿伯賞識同打賞,非常厲害。韓國近日都有女主播化身屯門娜娜,前往印度國喺企街頭熱舞拍片,只求打賞!不過影片就受盡網民狠批:「要錢唔要命!」
韓國女主播化身「屯門娜娜」去印度跳熱舞求打嘗 女主播遊印度。
女主播為view數在印度街頭狂舞,受到男士圍觀(圖片來源:AfreecaTV)

火辣女主播為呃like去印度拍片

早前有2名南韓美女主播「朴西瓜」、「呂蔚恩」前往印度拍片直播呃like,仲為求有耳目一新的畫面,特意換上性感吊帶小背心!印度女子出名都要著得比較密實,2位女主播衣著自然引嚟唔少途人圍觀,不過佢哋都唔滿意,仲大膽跳起舞!影片可見,佢哋開始俾大批印度男子圍觀,仲有男子同佢哋求合照,合照期間,女主播仲要非常大方,摸吓手仔、拖手樣樣得,簡直係來者不拒!

韓國女主播化身「屯門娜娜」去印度跳熱舞求打嘗 印度 。
2名南韓美女主播「朴西瓜」、「呂蔚恩」前往印度拍片直播呃like,仲為求有耳目一新的畫面,特意換上性感吊帶小背心(圖片來源:AfreecaTV)
韓國女主播化身「屯門娜娜」去印度跳熱舞求打嘗
(圖片來源:AfreecaTV)
韓國女主播化身「屯門娜娜」去印度跳熱舞求打嘗
(圖片來源:AfreecaTV)
韓國女主播化身「屯門娜娜」去印度跳熱舞求打嘗
(圖片來源:AfreecaTV)

女主播被鬧 回應有請導遊!

2位女主播大膽的行為,令佢哋成功獲得大量的「直播打賞」!不過佢哋呢個行為就惹嚟網民狠批,認為佢哋太著重view數同埋賺錢「要錢唔要命」、「為錢咩都得」女主播回應批評,原來佢哋有有聘請當地導遊,事前有問過導遊點睇, 同埋衣著會唔會有問題,而導遊就認為無咩問題,只要避免踏入貧民窟。

韓國女主播化身「屯門娜娜」去印度跳熱舞求打嘗 印度 與當地人飲酒聊天。
與當地人飲酒聊天。(圖片來源:AfreecaTV)

屯門娜娜老公是誰?

網傳屯門娜娜結婚照流出,新郎哥仲同方力申有啲似樣,有明星相!詳情請看

Happy伯與屯門娜娜新郎有甚麼關係?

唔少網民認為陪伴娜娜最耐的明明是Happy伯,最後卻無法成為新郎哥,認真慘。但娜娜有邀請Happy伯出席婚禮,而且仲有同新郎哥合照,可見關係並不差!詳情請看

圖片來源:AfreecaTV