胸部升級36年假體變成咁! 醫師見到都無言

熱話

廣告

近年越來越多女性希望自己嘅身材睇落更加飽滿,都會選擇以植入性方式胸部升級,但相對其他手術嘅風險會比較大。而最近一名醫美外科醫師妮可(Nicole Castellese)就喺TikTok上分享一段令人震驚嘅影片。佢從6旬患者嘅體內開刀取出超過36年嘅乳房植入物,因為假體嘅疤痕組織鈣化破裂,導致內部嘅矽膠滲出,發黃嘅黏稠物令執業數十年嘅醫師本人都表示十分震驚。
胸部升級 隆胸 最近一名整容外科醫師妮可Nicole Castellese)就喺TikTok上分享一段令人震驚嘅影片。佢從6旬患者嘅體內開刀取出超過36年嘅乳房植入物。
最近一名醫美外科醫師妮可(Nicole Castellese)就喺TikTok上分享一段令人震驚嘅影片。佢從6旬患者嘅體內開刀取出超過36年嘅乳房植入物。(圖片來源:TikTok@withdrnicole)
胸部升級 隆胸 因為假體嘅疤痕組織鈣化破裂,導致內部嘅矽膠滲出,發黃嘅黏稠物令執業數十年嘅醫師本人都表示十分震驚。
因為假體嘅疤痕組織鈣化破裂,導致內部嘅矽膠滲出,發黃嘅黏稠物令執業數十年嘅醫師本人都表示十分震驚。(圖片來源:TikTok@withdrnicole)

患者延誤治療導致假體破裂

影片中嘅假體喺來自一名65歲女性喺1985年左右接受嘅胸部升級手術,病患向妮可求診嘅一年前因為經濟問題等因素延誤治療,導致假體破裂。由於畫面太震驚,點擊率已經超過400萬次,而發黃嘅矽膠植入物令網友聯想到其他物體:「一開始大家真的會覺得是麵包」、「為什麼感覺很像學校的供餐」。

胸部升級 隆胸 發黃嘅矽膠植入物令網友聯想到其他物體:「一開始大家真的會覺得是麵包」、「為什麼感覺很像學校的供餐」。
發黃嘅矽膠植入物令網友聯想到其他物體:「一開始大家真的會覺得是麵包」、「為什麼感覺很像學校的供餐」。(圖片來源:TikTok@withdrnicole)
胸部升級 隆胸
(圖片來源:TikTok@withdrnicole)

2006年前植入嘅假體可能維持不到10年

妮可表示假體黃色嘅部份係人體喺植入物周圍形成稱為莢膜嘅疤痕組織,而矽膠破裂通常會被包覆喺莢膜內,亦有可能因為鈣化而破裂滲出,呢個時候就要開刀移除。妮可另外亦表示2006年前植入嘅假體可能維持不到10年,破裂後都未必會察覺,而MRI(磁振造影)係確認植入物有無破裂嘅唯一方式。

胸部升級 隆胸 圖為已植入18年嘅肌肉下矽膠植入物完整摘除圖,儘管單側破裂但並未滲出莢膜。
圖為已植入18年嘅肌肉下矽膠植入物完整摘除圖,儘管單側破裂但並未滲出莢膜。(圖片來源:IG@jchunmd1)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:TikTok@withdrnicole, IG@jchunmd1