鐵路迷超興奮擁現東鐵綫過海開通日 作曲又獻新歌

熱話

廣告

昨日(15日)港鐵東鐵綫過海線段開通,由紅磡站延伸過海直到金鐘。大批鐵路迷因開通超興奮,一早排隊等候開通,埸面誇張,引網民發起「其實全部男人係咪多多少少都有啲交通膠」的討論。
鐵路迷
(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

開通東鐵綫過海鐵路迷又獻曲

15日開通東鐵綫過海,搭東鐵綫唔駛轉嚟轉去直接過海。成班鐵路迷都超興奮,零晨時分已經到灣仔全新啟用的會展站等候開通,鐵路迷擁擠係閘口,仲同港鐵高層齊倒數,認為係首次由東鐵接通港島係別具歷史意義!今次同樣有鐵路迷為此作咗首歌於TVB訪問時高歌一曲,不過不少網民指聽落仲尷尬過羅生的「屯馬開通真的很興奮」。

鐵路迷 會展站外出現人龍
會展站外出現人龍(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
鐵路迷 鐵路迷擁出閘
鐵路迷擁出閘(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
鐵路迷 鐵路迷高歌
鐵路迷高歌(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
鐵路迷 鐵路迷高歌
鐵路迷高歌(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
鐵路迷 鐵路迷高歌
鐵路迷高歌(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
鐵路迷 網民比喻鐵路迷擁現似《屍速列車》
網民比喻鐵路迷擁現似《屍速列車》(圖片來源:《屍速列車》截圖)

完整訪問影片:

「其實全部男人係咪多多少少都有啲交通膠」

鐵路迷擁擠係閘口的片段被網民熱討,指成班好似韓國電影《屍速列車》咁:「其實全部男人係咪多多少少都有啲交通膠/對交通工具著迷,只不過對象唔同?」網民指出其實同女人迷包包、化妝品一樣,「男人係對機械着迷」「鐵膠巴膠比人笑係因為佢地真係膠到震行為」「問題係個樣x」。不過有網民指唔好以偏概全「大把男人對交通工具冇興趣,例如我見到啲跑車都淨係會覺得好嘈」。甚至有網民將其他地區的鐵路迷比較,有感比香港的鐵路迷「正常」「正正常常、有洗頭、有剪頭髮」、「日本都有好多正常鐵膠,就算唔靚仔都講嘢有紋有路啪啲片講下歷史當睇旅行片又幾有趣」

原文:

鐵路迷 原文「其實全部男人係咪多多少少都有啲交通膠/對交通工具著迷,只不過對象唔同?」
原文「其實全部男人係咪多多少少都有啲交通膠/對交通工具著迷,只不過對象唔同?」(圖片來源:lihkg討論區截圖)
鐵路迷 網民否定樓主以「膠」一詞形容男士對交通的興趣
網民否定樓主以「膠」一詞形容男士對交通的興趣(圖片來源:lihkg討論區截圖)
鐵路迷
(圖片來源:lihkg討論區截圖)

重溫屯馬開通羅生高歌一曲洗盡住城腦

「這句歌詞我自己想的,屯馬開通真的很興奮,就是這樣了,可以形容我此刻的心情。」

鐵路迷 東鐵過海真的很興奮 羅生 真的很興奮 網民表示羅先生的歌藝可以參加《聲夢傳奇》
網民表示羅先生的歌藝可以參加《聲夢傳奇》(圖片來源:無綫新聞)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:無綫新聞,lihkg討論區截圖,電影《屍速列車》截圖,youtube@TVB USA Official,資料或影片來源: youtube@TVBUSAOfficial