【鍾培生林作大戰】戰前叫囂用字涉性別歧視 麥明詩:你哋打還打 唔好發表關於性別歧視的言論

熱話

廣告

鍾培生同林左嘅大戰仲有排先開打,不過戰前叫囂已經火藥味爆棚。仲唔小心燒到林作前女友10優港姐麥明詩。麥明詩覺得兩人叫囂時嘅用字涉嫌性別歧視,出post提醒佢哋「你哋打還打」,唔好發表關於性別歧視的言論。仲話:「Vaginas are no weaker than penises.」

撰文:神仙b|圖片:麥明詩 Facebook、林作 IG、鍾培生 IG截圖|編輯:海月

麥明詩:你哋打還打 唔好發表關於性別歧視的言論

林作與鍾培生兩位富二代的「鍾培生林作大戰」,可能係本港第一次嘅富二代擂台大戰,呢次比賽自然吸引全程目光。兩人戰前互相嘴砲,引來唔少網民食花生。不過,兩人發表嘅言論,引起林作舊愛麥明詩嘅不滿。

麥明詩認為兩人嘅戰前叫囂中有性別歧視嘅用詞,所以出Post表示兩人「打還打」,但不應發表有關性別歧視的言論,再次為大戰擊起了漣漪。

睇翻鍾林兩人嘅post,林作一句:「Let’s go. No puxxy」和鍾培生嘅:「我從來唔打女人,你係第一個。」呢2句可能就係觸發麥明詩出post要求佢哋尊重女生嘅原因。

 

麥明詩除了提醒佢哋尊重性別平等之外,仲提醒佢哋母親嘅偉大。麥明詩稱,鍾林兩人嘅母親都比起佢哋更加強大「Your mothers had more courage and strength than both of you」 。更講下千古名句:「Vaginas are no weaker than penises. 」(陰道不比陰莖弱。)

【鍾林大戰】戰前叫囂用字涉性別歧視 麥明詩:你哋打還打 唔好發表關於性別歧視的言論

網民認為麥明詩趁機抽水 麥明詩出長文禮貌回應

網民認為麥明詩純粹係想抽水,並非為平權而出生。不少網民認為鍾林兩人嘅言論難以算上係性別歧視。不過麥明詩就出長文禮貌回應網民責罵。

【鍾林大戰】戰前叫囂用字涉性別歧視 麥明詩:你哋打還打 唔好發表關於性別歧視的言論

麥明詩稱,過去數年寫過幾則關於「平權」的評論 – 每次都不乏批評的聲音,而佢卻對此樂見。因為佢認為「 if you’re saying something that everyone agrees, there’s no point saying it. 」佢更十分磊落地對此批評十分理解及認同,並希望大家更應該共同協力去改變現狀。

【鍾林大戰】戰前叫囂用字涉性別歧視 麥明詩:你哋打還打 唔好發表關於性別歧視的言論

麥明詩提醒女性在爭取公平尊重和待遇時,亦應承擔責任。甚至就連麥媽媽亦有留言回應愛女:

「我認為,以近代的社會環境,如果將所有負擔經濟的責任都擱在男性身上的話,對於他們來說,是十分不公平!而且,會令他們承受莫大的生活壓力。再者,母親絕對不應該跟社會脫節,否則,很難稱職地擔起培育子女的大任。所以,從明詩年少時,我已教導她,就算將來經濟許可,可以不用上班,也不可與社會脫軌,做工作也好,做義工也好,總應該為社會出一份綿力,以回饋社會給她的孕育!」。

麥明詩大解放出席品牌活動失手著錯衫?

10A港姐麥明詩經常被指夠貼地,而甚得民心,日前她獲邀出席活動,席上歎美食貴酒,出席嘉賓還有陳凱琳、「微辣」多姐、蔣怡、馬天佑等,大家均以橙、紅色dress code主題現身。麥明詩穿上低胸吊帶裙花裙現身,大晒事業線,十分搶鏡,卻被網民批評她高級餐廳宣揚香港情懷、向茶記致敬,不太適合…詳情請看

麥明詩中門大開派福利?

轉行做商業顧問的「十優港姐」麥明詩(Lousia),轉職後都有些時候會拍廣告同公開出席活動,日前佢就出席一個發布會時大派福利,中門大開任睇南半球,網民睇到眼都突埋…詳情請看;麥明詩早前更被KOL Muddy Water 渾水於社交平台爆出極罕J圖,白色外套下深V細肩帶,激罕盡騷半球…詳情請看