連登仔分享打工20年警世心得總結「職場10不做6不要」!

熱話

廣告

對於一個職場新鮮人來說,返工絕對係一個人生的大挑戰。有做了打工仔20年的連登仔就總結了在職場上的16信條,當中有10不做以及6不要,即刻睇睇有啲咩啦!

連登仔分享打工20年警世心得總結「職場10不做6不要」!

日前有一名港男連登仔在討論區,分享自己「前前後後打工打咗廿年」打工警世心得,現時工作情況已經處於「唔撈自己攪下副業好唔錯」,並列出職場「職場10不做6不要」規則,第一個「不」就係「唔好同公司發生感情,大家雙方只係互相利用」,有唔少網民回應第一點已經中晒point,說出不少打工仔心聲。

打工仔
(圖片來源:《大叔的愛》劇照)

1. 唔好同公司發生感情,大家雙方只係互相利用。

2. 唔好同同事發生感情,大家十成九都只係互相利用。

3. 唔好無償OT咁傻,你要上位係要有足夠時間自我增值,唔係做窮忙族愈做愈窮,如果有經濟需要就做住先唔好諗長做。

4. 唔好留喺同一公司太長時間,除非你做到絕對絕對高層(唔係偽高層 尤其係銀行果啲)先考慮吓做耐少少,打緊風流工就當我冇講過。

打工仔
(圖片來源:《大叔的愛》劇照)

5. 唔好乜都say yes,人哋只會愈得寸進尺,當你傻仔咁洗,有一次say no人哋會懷恨在心做死你。

6. 唔好介懷一時失意,冷靜面對努力改善總有出頭。

7. 唔好一朝得志就語無倫次,好易過身。

8. 唔好出盡風頭懶醒,自己工作範圍內就做,範圍外話知你死。

9. 唔好扯開自己真面目,四兩撥千斤好過惡言相向,職場唔需要傷感情。

10. 唔好讀埋啲冇謂課程,實戰經驗好過讀啲垃圾野多多聲,如果係行內必需就當我冇講過。

網民爭相回應:「打工要好似come on james港女嘅心態,唔好浪費自己嘅時間同青春喺啲垃圾工度,見唔對路 / 加人工加得慢就要諗轉工」,亦有網民和應:「1-5中哂,遞咗信之後先知所有同事都係載住面具做嘢懶fd,浪費咗我成年心機同時間」、「都好同意,公司99%都無感情可言,同事就95%啦」。

打工仔
(圖片來源:《大叔的愛》劇照)

連登|「職場10不做6不要」助新入職員工

亦有持平網民表示:「有得分先會落多少少力做 冇得分嘅hea吓hea吓又一日」、「唔好做壞人 亦都唔好做好人」,樓主收聽完網民意見後後補「6個不要」,網民認為此「警世文章」有助初入社會的打工仔,大家又覺得如何?

11. 唔好做startup/港資/要求員工奴性重/規模太細發展空間有限嘅公司。

12. 唔好亂搞職場男女關係。

13. 唔好長做架構混亂人事複雜是非小圈子過多嘅公司。

14. 唔好避忌interview,你會從中收集到好多你本身圈子內唔知嘅情報,而呢啲情報或多或少會對你對行頭/人事/公司style/等等了解加深,至於行頭窄唔窄而增減interview次數就自己調節。

15. 唔好忽略每間公司嘅潛規則,好似《寒戰》梁家輝話齋:識係條線入面玩都係職場生存技能,當然如果潛規則係要你無償ot/發揮奴性/講求擦鞋/等等就真係你做埋我果份,間公司好打有限。

16. 唔好覺得返工係理所當然而放棄自己興趣初心,因為返工係違反人性,興趣初心係合乎人性,你順勢而為一路堅持(工餘時間)會有意想不到嘅效果,不論金錢上/成就上/心理健康上,而且呢個dynamic又政治化嘅時勢工字一定冇出頭,亦冇話份工保你一世無憂 專業人士都咁話。

打工仔
(圖片來源:《大叔的愛》劇照)
打工仔
(圖片來源:《IT狗》劇照)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:劇照