靚媽迪士尼玩魔雪奇緣遊船 突然拉低件衫餵奶 慘被網民攻擊

熱話

廣告

迪士尼樂園啱任何年齡層,無論係一家大細、情侶拍拖,迪士尼樂園都係其中一個玩樂勝地,令大家可以留低寶貴回憶。而當中都有唔少媽媽鍾意親子遊,但估唔到近日有位媽媽帶一位1歲bb入嚟玩,仲要玩玩吓突然將衣服拉下餵奶!事件引起不少網民討論。
迪士尼 魔雪奇緣 有位媽媽在迪士尼遊玩期間哺乳,引起網民注意
有位媽媽在迪士尼遊玩期間哺乳,引起網民注意(圖片來源:香港迪士尼樂園官網圖片)

靚媽迪士尼搭遊船突然餵奶 引網民討論

近日,美國佛羅里達州迪士尼樂園發生一件充滿爭議的事件,當中一名媽媽在搭乘「魔雪奇緣遊船」(Frozen Ever After ride )時,突然把上衣拉下來哺乳。據傳媒報導,涉事媽媽名叫Meredith Barnyak,當時一家4口在樂園遊玩,期間年僅1歲的女兒突然感到肚餓,無奈之下她才哺乳,而這畫面同時遭遊樂設施上的攝影機捕捉,這位媽媽表示「雖然當時正在乘搭遊樂設施,但她們非常享受這段旅程『女兒被餵得很開心』」。

迪士尼 魔雪奇緣 媽媽在迪士尼遊玩設施中哺乳引起大家討論
媽媽在迪士尼遊玩設施中哺乳引起大家討論(圖片來源:IG@cupofjo)

照片流出後引起不少討論,有網民認為這位媽媽罔顧安全,見到相片中不少遊客都緊緊握住扶手,可見該遊樂設施有一定的速度,因此表示:「如果出事邊個負責?餵母乳時可否畀個安靜啲嘅環境個bb啊?周圍喂哇鬼叫,又大力搖晃,點食啊?」、「個bb會唔會濁親」、「玩遊樂設施時,不準飲食」、「BB係咪有逼切性一定要即刻食奶?」、「要玩就唔好帶BB」、「想過同行遊客的紀念照被毀了嗎?」

迪士尼 魔雪奇緣 當時媽媽正在遊玩「魔雪奇緣」的「魔雪奇緣遊船」Frozen Ever After ride )。
當時媽媽正在遊玩「魔雪奇緣」的「魔雪奇緣遊船」(Frozen Ever After ride )。(圖片來源:hkdisneyland)
迪士尼 魔雪奇緣 主題樂園表示遊樂設施「移動相對緩慢」,任何年齡層均可乘坐
主題樂園表示遊樂設施「移動相對緩慢」,任何年齡層均可乘坐(圖片來源:迪士尼官方網站)

媽媽現身回應哺乳行為 獲得網民支持

隨後,主題樂園方面就澄清該遊樂設施「移動相對緩慢」,任何年齡層均可乘坐,而媽媽在接受傳媒訪問時,不認為自己的舉動有問題,表示假如當刻不太安全,就不會選擇在這個時候哺乳,又言「我覺得呢個地方夠安全!我唔使用照顧佢周圍走,如果係坐過山車我就唔會更樣做。」

因此亦有網民支持涉事媽媽舉動:「佢老公都係坐係側邊抱住BB,又唔見啲人鬧」、「如果玩有一定刺激性嘅機動遊戲餵奶係危險嘅,不過如果個機動遊戲冇乜嘢危險性,餵奶等小朋友唔好騷擾到其他人,個小朋友又有奶食,媽媽又唔介意坦胸露乳,咁又好似冇乜問題」

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:香港迪士尼樂園官網圖片、hkdisneyland、迪士尼官方網站、IG@cupofjo資料或影片來源:原文刊於Gotrip