內地女認為港人年薪60萬都唔會買唔起車 列3原因港人聽完爆恥笑

熱話

廣告

通關之後,唔少內地人嚟香港玩,仲會喺小紅書等出post,討論一下唔同的香港文化、喺香港經歷的所見所聞等。近日就有一位內地女喺小紅書分析,認為喺香港生活即使你年薪$600,000,都根本好難買得起車,仲列出三大原因解釋,結果被港人瘋狂恥笑。
買車
(圖片來源:狂野時速)

內地女稱港人年薪60萬買不起車:入油都要走上深圳

今日有在港生活的內地女在小紅書上分享,港人年薪$600,000都買不起車,在香港買得起車的人都是家底豐厚,當中有三大原因如下:

買車 養車 香港
(圖片來源:小紅書)

原因一:油費貴

她指,香港入油$23一升,假如一架車雖入滿60升,一個月一兩次油,每個月的郵費就要2700港幣,難怪有很多港澳車都要刻意揸車上深圳入滿油才回去。

買車 養車 香港
(圖片來源:小紅書)

原因二:停車場貴

她指港人住中低檔的小區停車場也要$2000-$3000,揸車上班的更離譜,因為香港辦公室的停車場平均也要$4000-$5000,所以最低限度每個月泊車錢都要$6000。

買車
(圖片來源:調教你處男)

原因三:隧道費貴

她又指香港有很多「過橋費」,隨便都要幾十元上落,加上佢話要保養, 洗車等等開支,每個月都要過千元,加加埋埋養車費都要接近一萬元,還未計算保險,一年都要10幾萬,即使只是買10幾萬的車,養車也非常困難。

買車 養車 香港
(圖片來源:陳嘉倩Instagram)

網民爆笑:誇誇群喎真係

網民看到分享後即恥笑,指香港養車貴都沒有事主講的誇張,認為「好彩我住喺香港,如果唔係都俾你呃到」,更指深圳停車場、入油都不便宜,片主一定不是駕駛人士。亦有人夜雨在深圳只有月薪$4000也養得起車,並胡亂吹水。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:小紅書、陳嘉倩Instagram、劇照資料或影片來源:原文刊於新假期