【挑戰人體3大最遙遠的距離】話之你肥定瘦,1招教你反手掂肚臍!

熱話

廣告

上星期好hit嘅「反手掂肚臍」,你究竟有冇無聊得滯玩下呢?話說小記就天生瘦底,重要係食極都唔肥嗰隻(唔好打我哈哈)!瘦到得棚骨兼且有23吋蛇腰嘅我,反手係掂!唔!到!肚!臍!究竟「典解」嘅?其實除咗腰要夠幼、手要夠長之外,身體嘅柔韌度都好重要㗎!今次小記就「出賣」自己同編輯部美容組同事,教你挑戰人體嘅3大距離!

text-edel photo-hinnn

 

有片睇!EXO台上挑戰反手掂肚臍 (2:04開始)

https://youtu.be/6qdNZQwE3pY

 

2. 反手扣手

 

摸肚臍後再挑戰鎖骨!

美魔女李嘉欣對於曾經被讚鎖骨靚到可以晾番梘而引以為傲。而內地繼上星期興起「反手摸肚臍」,今個星期就輪到「鎖骨放硬幣」,可唔可以俾我唞下呀?究竟今次係想晒性感靚鎖骨定炫富先?你又挑戰咗未?

楊冪對前夫有何意見?

楊冪與劉愷威離婚後關係更加惡劣,日前她公開暗寸自稱是藝術家的劉愷威講「屁話」,又指…詳情請看

楊冪與閨密唐嫣斷交?

至於談及多年友情,楊冪指出曾經很看重的朋友,突然間就變了,那就…詳情請看

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.