西客系列|買雞拜完山要求斬件!燒味店店員拒絕 事主網上唱衰 網友:你冇手斬架咩?

熱話

廣告

做餐飲業服務業,經常都會遇上不少「西客」。早前有燒味舖就遇上「西客」,有網友在網上發文表示,一年前去買燒肉、一隻雞,拜完山拎落山諗住哪老闆幫手斬件,就俾員工話「阻住佢做生意」。不少網友都唔撐樓主,更指樓主一年前發生的事都記得咁清楚,非常小器!

買雞拜山後要求斬件!燒味店店員拒絕

事緣有網友在「大埔Tai Po」群組發文,樓主「唱衰」一間燒味店。「上年買燒肉,雞一隻!拜完拎番比你斬件,係到 ee鵝鵝。話阻佢做生意!」原來樓主發生了不愉快事件,是一年前店員拒絕幫樓主拜完山的雞斬件,而樓主更註明 「當時無乜人!拜完都下午喇!」意思是覺得燒味店都冇客,為何不幫客人斬件!

西客 有網友發文表示,上年呢間燒味舖唔肯幫佢將拜完山的雞斬件!
有網友發文表示,上年呢間燒味舖唔肯幫佢將拜完山的雞斬件!(圖片來源:Facebook@大埔Tai Po)
西客 涉事燒味店依舊人生人海。
涉事燒味店依舊人生人海。(圖片來源:Facebook@大埔Tai Po)

事主網上唱衰 網友:你冇手斬架咩?

此留言一出,不少網友都大鬧樓主是「西客」,認為店員幫你是人情,唔幫你係道理,甚至覺得拜完山後的雞,唔應該再拎回店斬件,因為衛生問題「都唔知攞過去邊,我都唔幫你斬啦!」而網友更認為此事已經是一年前,不知道為何樓主依然記入心!

西客 網友大鬧樓主,指佢可以自己斬件。
網友大鬧樓主,指佢可以自己斬件。(圖片來源:Facebook@大埔Tai Po)
西客 又建議樓主下次買紙扎雞,唔使煩!
又建議樓主下次買紙扎雞,唔使煩!(圖片來源:Facebook@大埔Tai Po)
西客 有人認為衛生問題唔幫佢斬件都正常。
有人認為衛生問題唔幫佢斬件都正常。(圖片來源:Facebook@大埔Tai Po)
西客 有人覺得樓主過左一年都仲記仇!
有人覺得樓主過左一年都仲記仇!(圖片來源:Facebook@大埔Tai Po)
西客 有人指樓主確實是西客。
有人指樓主確實是西客。(圖片來源:Facebook@大埔Tai Po)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
西客
圖片來源:Facebook@大埔Tai Po,劇照