港人斥天文台根本吹大咗完全無風雨可以行山 網民:今晚先再講啦

熱話

廣告

超強颱風蘇拉來勢洶洶,政府各部門所嚴陣以待,並籲市民切勿看輕其威力。天文台亦指「蘇拉」今黃昏時間逐漸逼近,或考慮改發比8號風球更高的信號,情況堪比山竹。不過唔少網民就認為「颱風蘇拉」根本吹大咗,昨日到而家吹咗成晚都係「一啲風都無」,係雷聲大,雨點小,仲話可以去行山,涼涼哋一流?!到底會為香港帶來12級颶風我「蘇拉」有幾勁?
蘇拉 12級颶風 示意圖)
(示意圖)(圖片來源:TVB《無綫新聞》)

港人嘲「蘇拉」雷聲大雨點小:到而家一D風都無

有港人以「最廢嘅8號風球」在討論區發文,指整晚都無風無雨,直到今早11時仍未有感受到風力,亦未有狂風暴雨,認為天文台應「打到嚟先掛波都未遲」,亦有做生意的網民指「一啲風都無就又8號又9號,舖頭又無得開,無得做幾日生意」。有杏花邨居民接受訪問時指暫時仍未感受到蘇拉的影響,與想像中有很大差距,自己專程到樓下觀浪;而尖沙咀今早亦有人在海傍跑步,並指「趁未有風跑吓先」。

蘇拉 12級颶風
(圖片來源:新假期編輯部)
蘇拉 12級颶風
(圖片來源:新假期編輯部)

網民:掛波係為咗預防

不過帖主的說話今次就被網民圍插,指「早掛又畀你X,遲掛又畀你X,天文台點做好」、「無風無雨咪好囉,知唔知橫風橫雨有幾大鑊」、「掛波係為咗預防,打到嚟先掛就遲啦」、「天文台一早講咗個路徑啦,都未打到嚟講乜」、「無知就收聲啦」。

蘇拉 12級颶風
(圖片來源:香港天文台)

天文台料蘇拉如同2018年山竹 12級颶風究竟有幾勁?

天文台今早表示受風暴潮影響,今早維多利亞港的水位已上漲至海圖基準面以上約3米。沿岸低窪地區的水位今晚將急速上升,可能出現嚴重水浸。預計今晚影響香港東部沿海地區,尤其是西貢、城門河、大埔、沙頭角等,最高水位有機會與2018年山竹襲港時相若。天文台曾用一間木屋及一棵樹的圖片闡述颶風威力,於颶風吹襲下,木屋及樹均被化成碎片。而12級颶風威力對上一次出現就是超強颱風山竹2018年襲港,風力時速超過118公里,而12級風力為天文台使用的蒲福氏風級表最高風力,稱為颶風。

蘇拉 12級颶風
(圖片來源:香港天文台)

前香港天文台助理台長梁榮武指現時吹偏北風,因受山脈阻擋,因而大家未有感受到其威力,但當蘇拉去到南面或西南面,直接由海面吹襲過來,屆時才可感受到百分百的威力。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:香港天文台、新假期編輯部、TVB《無綫新聞》資料或影片來源:原文刊於新假期