【藍橘子】《約極都約唔成嘅飯局,原來時間真係沖淡一切,包括友情》

熱話

廣告

【藍橘子】望住Whatsapp個「兄弟飯飯Group」,今次又約唔成食飯…
我深深嘆咗一口氣,好有衝動打一句「不如算數,以後唔好再約。」

幾日前,有人問:「香港前排開咗海底撈,有冇興趣?」
 
本來個個都話好,話呢間火鍋想試好耐,終於喺香港開一間,亦有人話最鍾意食辣。
 
結果到約日期時間,就無晒蹤影,個個都已讀不回。
 
以前學生得幾十蚊零用錢,用咗嚟食飯無錢去網吧,肚餓無錢唯有拎同學嘅飯盒Share。雖然無錢,但每星期六、日,都會一大班朋友出嚟Hea。
 
就算身上一蚊雞都無,得返來回嘅車費…都一定要出嚟!無錢出嚟做乜?其實無嘢做,喺麥記吹水,覺得同朋友一齊已經好開心。

 
相反人大咗,無錢就乜都唔想做。
 
以前就算走堂、詐病、無錢、欠交功課都要同朋友出去玩。而家會詐病、扮忙、呻窮…只係為咗拒絕朋友約食飯。
 
唔知幾時開始,到底發生過咩事,令朋友關係開始疏遠?原來時間,真係可以沖淡一切,包括友誼。
明明畢業時約定,無論將來係點,大家嘅友誼都唔會變。
但出嚟做嘢幾年後,你開始驚訝自己竟然會有咁大轉變。

每次難得地約得成飯局,大家都將「現時嘅自己」收收埋埋,唔敢講自己升職,唔敢講自己薪金。
 
話題只係剩返中學時嘅回憶,講其他話題變得尷尬,明明以前用幾惡毒嘅語言互串,都唔會覺得有問題。因為你知道,朋友唔會嬲,互串先係最開心嘅溝通。

當你入去朋友嘅臉書,發現每個人都有自己生活圈子,有新嘅朋友圈。自己由最親密嘅朋友,漸漸變成「中學同學」。
 
到最後,我都無喺飯局Group,send嗰句決絕嘅訊息。
因為我唔敢…我寧願擺個Group喺度吊命,都唔想無咗呢份友情…
 
亦有可能,失去中學嘅友誼,只得我一個覺得可惜。
 

 

內容延讀:
【藍橘子】《無用emoji,女朋友話我態度差》
>>>LIKE我們fb<<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!