【藍橘子】《旺角唔止有大媽團,仲有菲律賓工人霸佔天橋》

熱話

廣告

我一直都覺得,旺角呢個地方係最代表到香港。
不論係潮流定政治局勢,旺角永遠都係走在最前,節奏最快。

回想番十幾年前MK界必備潮物「喇叭褲」、老翻碟、網吧…通通都喺旺角搵到。

佔領時期旺角有份,魚蛋…又有份。到而家大媽歌舞團都係集中喺旺角,話題鬧得熱烘烘。

先撇開政治層面唔講,大媽團真係好阻街同埋製造噪音。雖然你可以話「你唔鍾意聽咪唔好去旺角
囉。」但我本身住旺角,每星期六、日嘈到唔想返屋企…

另外我想講,去旺角東鐵路站嗰條天橋,每逢星期日都塞滿菲律賓工人,佢哋基本上同佔領無分別
,中間得番條小通道畀人行,點解無人去處理?

菲律賓工人的確幫助香港好多家庭,有啲父母都因為忙於工作,佢哋就負責照顧老人家或小朋友。

但都唔代表佢哋可以隨意阻街吧…

香港有好多公園根本無人會去,聚會可以去呢啲地方,菲律賓工人未至於窮到連車費都無,佢哋聚
集喺旺角同中環,照道理都係要搭車。

我知一定會有人話:「佢哋好慘㗎!離鄉背井!而家連聚會都唔畀啊?!」

雖然睇落去似普通聚會,但如果你親身去望真啲,就會發現有幾檔會賣食物同飲品,係非法擺賣…

點解香港小販要好似隻狗咁被人趕走,但菲律賓工人喺天橋擺晒檔攤就包容呢?

而最大問題係當夜晚佢哋要返屋企繼續工作,天橋會遺留極多垃圾,需要清潔工人去清理…

雖然香港地細人多,但未至於連一個畀人聚會嘅地方都無。

好多地方已經被非香港居民霸佔,執法人員亦擺到明「對人不對事」,或者呢個亦都係最代表到香
港呢一刻嘅狀態。

 

內容延讀:
【藍橘子】《約極都約唔成嘅飯局,原來時間真係沖淡一切,包括友情》
>>>LIKE我們fb<<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!