【藍橘子】《你還記得第一次著孖煙囱,任劍揮的感覺嗎》

熱話

廣告

【藍橘子】《你還記得第一次著孖煙囱,任劍揮的感覺嗎》

【每個男人都經歷過孖煙囱嘅蛻變!】

相信作為男人嘅都好清楚,公廁嘅尿兜雖然相隔唔遠,所以尿兜企位亦好講究,如果得三個尿兜,第一個入去廁所嘅應該企最左邊或最右邊嘅尿兜。
如果第二個人入嚟,照道理會留空中間個兜,隔一隔…畢竟同性相拒,兩條巨龍相距咁近,係有啲尷尬。
作為男人,正常都唔會去偷瞄隔籬條友條巨龍,但有一次,我去商場廁所就發生咗件好難忘嘅經歷。

由於左邊尿兜地下好大灘「黃雨」,所以我就行過少少去中間嗰個。就喺我屙尿屙到一半嘅時候,負責清潔廁所嘅阿叔就走入嚟。
佢見到灘黃雨就歎一歎氣話:「條喉都未控制定,點做男人啊!」
呢個阿叔係嗰種見到乜人都會搭兩嘴嘅人嚟,總係鍾意對住空氣自言自語,我又唔知點應佢好,惟有禮貌上尷尷尬尬咁笑一笑。

就喺我拉褲鏈嘅時候,阿叔突然同我講:
「咦~細佬~原來你鍾意著孖煙囱㗎?」
「吓…係啊…」
我聽到當堂虎軀一震,明明我只係拉低條褲鏈再橫揪條巨龍出嚟,點解佢會睇到我著孖煙囱?!
愈諗愈心寒,我急急腳行過去洗手,手都未抹就諗住閃人,點知阿叔臨尾補多句:「我就唔太鍾意任劍輝喇~」
黐線…我頓時有種被癡漢非禮嘅恥辱感。不過Tommy叔呢句「任劍輝」,的確勾起咗我初嘗孖煙囱嗰種蛻變滋味。
記得當年係中一雞,上體育堂前要去廁所換衫,同學陸續換晒孖煙囱,而我仲著緊三角底褲,當時我唔敢喺同學面前換褲,惟有走入廁格好似隻縮頭烏龜咁換。

我有要求過阿媽幫我買孖煙囱,點知佢話:「你阿公以前打仗嗰陣,底褲都無得著啊!」
我唔明兩者有咩關係,但阿媽就係唔肯買畀我。我零用錢每日得十蚊雞,搭埋車想買支可樂都要儲兩日,惟有每日儲少少,去街市買咗廿五蚊兩條孖煙囱。
我每星期得一日體育課,兩條夠我梅花間竹咁換,其餘日子著番三角褲。
但係,著過孖煙囱真係返唔到轉頭,嗰種自由奔放嘅感覺,就好似離開鳥籠嘅雀唔會再想返去。
脫北者就算去到南韓幾辛苦都好,都唔會返去北韓。比卡超第一次畀小智放完出嚟,就以後唔想返入精靈球一樣。
但紙係包唔住火,有同學問我點解來來去去都係著同款孖煙囱,我只能夠大聲夾惡咁鬧番佢:「黐線!孖煙囱都係為咗舒服啫,唔通著七彩螢光立體大笨象啊?!」

忍受咗成年,阿媽終於幫我換晒做孖煙囱。My Dragon is free!
我行返出商場,回憶童年著孖煙囱嘅經歷,行返去商場公廁搵女朋友繼續約會,當女朋友見到我時,佢好驚嚇咁同我講:「喂你條孖煙囱凸晒出嚟啊!」
我低頭一睇,明明有拉褲鏈喎…
女朋友:「後面啊!」
我用手摸一摸背脊,原來件恤衫攝咗入條孖煙囱入面!
頂!唔怪得廁所大叔問我係咪好鍾意著孖煙囱,我回想緊全日返工係咪都一直攝住,但一直無人同我講?
呢一刻,我感受到社會冷漠人情冷暖,每日見班同事仲多過見屋企人,但佢哋無提醒我。但一個陌生嘅大叔,竟然用「任劍揮」嚟提醒我無攝番好條孖煙囱。

但係,點解佢唔直接同我講?唉…難怪啲人話同老一輩真係好難溝通!
 

內容延讀:

【藍橘子】《每個男人whatsapp都有一個男人群組》

>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!