【藍橘子】《當唱K時「新歌試唱」一首都唔識,代表你老了》

熱話

廣告

【藍橘子】《當唱K 時「新歌試唱」一首都唔識,代表你老了》

上星期同幾個朋友去唱K,對上一次已經唔知幾多年前…

以前返Part time,每個月出糧都會去唱K。自從轉咗辦公室返工,同同事唔係好熟,亦唔想太熟,
所以愈來愈少唱K。

「喂!嗱嗱聲點歌吖~計緊時㗎!」

以前入到房唔使十分鐘,已經點滿晒十幾版歌,但今次唔知點解,揀來揀去都係點得幾頁…

因為我同朋友都發現,『新歌試唱』一首都唔識…

以前點歌好似買馬咁,一見有人拎住遙控。
「1、3、5、6、7吖唔該!」
「我想唱7啊!」
「合唱囉!一人兩句!」
「挑,你走晒音,好難跟囉。」

就連唱緊歌嘅朋友,都拍拍我膊頭,豎起四隻手指,表示要幫佢點4號首歌。唱到中段,大家開始

鬥插歌,總有朋友自己唔點歌,但硬係鍾意爭咪唱人哋點嘅歌,貓頭鷹時段眨吓眼就過去。

當自己喜歡嘅歌手無再出現喺『新歌試唱』,或者係「你已經老了」嘅最好證明。
而你心目中嘅「飲歌」List已經變成「經典懷舊金曲」,播緊MV時仲開始覺得個MV娘味十足。

我朋友係Jay狂迷,佢每次唱K都淨係會唱周杰倫嘅歌《龍捲風》《半島鐵盒》《彩虹》…
再望住周杰倫《回到過去》嘅MV,就連會跟住周杰倫剪同一個髮型嘅朋友,都忍唔住恥笑Jay以前嘅髮型…

以前嘅Cool Cool憨男,而家已經結咗婚,仲做埋老豆。

當我去廁所經過其他房,聽見有幾間房竟然唱緊韓文歌…聽見好多人話最近睇香港樂壇頒獎禮好多

歌都係第一次聽,但另一邊廂,K房竟然有人唱緊唔係自己語言,背晒成首歌發音嘅歌。

正當我去完廁所想返返入房時,聽見前面有兩個後生仔經過我哋間房,講咗句:「嘩,咩年代啊唱
埋呢啲老歌!」

回想起當年,我經過走廊聽見K房入面有人唱《愛拚才會贏》,我都講過同一番說話。當時以為自
己嘅潮流永遠唔會過時,但原來不知不覺間,已經成篇文喺度「想當年」…

 

內容延讀:
【藍橘子】《同女朋友去廟街睇相,點知師傅話…》
>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
唱K藍橘子