女變男再變女 英國女子不斷變性 怪責當地改變性別的醫療體制有問題!

熱話

廣告

變性現今已經非常普及化,人們可以根據自己的意願嚟進行變性手術,改變自己的性別。一名英國女子華生(Sinead Watson)就因為咁而女變男,再由男變返女,雖然都變得返女性,但都遺下唔少後遺症,令華生怪責起當地的變性醫療體制!

變性
(圖片來源:《丹麥女孩》劇照)
變性
(圖片來源:《丹麥女孩》劇照)

現時變性乃普及化,無論喺泰國、台灣、美國、英國都隨處可見。根據英國《每日郵報》(Daily Mail)報導,英國女子華生(Sinead Watson)於23歲時因唔鍾意自己的身體而去求醫,希望改變自己的性別,成為男性。醫生都遵循Watson的意願,幫助進行變性手術。

變成男性前的Sinead Watson

變性
(圖片來源:facebook@Sinead Watson)

Watson變性後,留一面鬍子,帥氣的樣子睇落已成為一名男人。可惜只當4年男人的Watson後悔了,覺得當初決定變性成為男人係一個天大的錯誤,又想變返女性。Watson決定再次變返女兒身而求醫,當地醫生亦都再次同意。

已變男性的Sinead Watson

變性
(圖片來源:facebook@Sinead Watson)

一年後,Watson終變回女兒生,可能是因為之前變男性時留下唔少後遺症,例如因為當時變性手術需要切除Watson本來D級的乳房,而且過去大量服食男性睪酮素即一些影響荷爾蒙的藥物,而令到Watson不斷生鬍子,搞到每2日就要刮一次鬍子,如果唔係現時女性臉孔的Watson就會一臉鬍渣,男性睪酮素仲令佢聲音都變得低沉。

再次變點女性的Sinead Watson,感覺樣子同原本女性的Watson都有幾分唔同。

變性
(圖片來源:facebook@Sinead Watson)

Watson因此埋怨起當地的醫生,認為23時的佢可能只係一時衝動而變性,認為當時醫生唔應該咁快答案佢做變性手術,應該多為年輕人作評估需求,就唔會令到佢做出錯誤的決定。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:facebook@Sinead Watson, 《丹麥女孩》劇照