不正常愛情研究所︳船家大爆3大船P秘聞 疑教授孖學生上船玩攞硬A?

熱話

廣告

J2節目《不正常愛情研究所》經常有唔少秘聞,之前大爆的「空中混亂」都引起唔少網民熱討。今次就搵嚟一位22歲女船家上節目爆海上3大船P秘聞,疑似女教授孖學生上船又分享30人齊齊開群P的情況,仲有一個「神秘的篋」被帶上船,誇張程度令在場所有人極度嘩然!
船P
(圖片來源:《鴨王2》)

不正常愛情研究所︳女船家大爆船P秘聞 女教授帶男同學上船黏到實

在早前播出的《不正常愛情研究所》其中一集,邀請到一位22歲女船家「芊芊」大爆船P秘聞。芊芊表示自己已做了船家5年,去年終於用自己的積蓄和向家人借來的錢,Full Pay買下一艘屬於自己的船,正正式式成為一個船家。而在她這5年的經歷中,亦遇見過不少船上的奇人異士,部分更令人極度嘩然!

船P 22歲女船家大爆船P秘聞。
22歲女船家大爆船P秘聞。(圖片來源:TVB《不正常愛情研究所》截圖)

不正常愛情研究所︳疑似女教授孖學生上船:玩完實攞A

其中一個芊芊大爆的船P秘聞與一個女教授有關,她表示女教授曾「落重本」包起一艘船,「揀一個二十人嘅Package」、「包晒滑水、滑梯、水泡同埋午餐」,惟女教授與學生卻「咩都冇玩到」、「食飯仲叫埋我哋一齊食」,而在全個過程中,女教授都一直跟隨著男學生,「好似阿媽湊住個仔咁」。一眾主持在聽後都認為二人的關係匪淺,更揚言「跟得佢上船,實拎到straight-A架喇!」

船P 疑似女教授孖學生上船。示意圖,非當事人)
疑似女教授孖學生上船。(示意圖,非當事人)(圖片來源:電影《有完沒完》劇照)

不正常愛情研究所︳30人齊齊開「天體船P」帶「神秘的篋」大玩「玩具」

被問道芊芊接過最瘋狂的船P,她就表示曾做過一單「天體船P」,當中「有男有女,有老有後生,有靚有唔靚,差唔多成三十人」,而他們更要求要去「冇人、冇船嘅地方」、「仲收晒我哋船家嘅電話,連佢哋自己人電話都收埋。」當大家以為30人天體船P已經夠爆,但芊芊就加碼指他們有一個「神秘的篋」,當中包含大量「玩具」,不但「睇到晒佢哋做咩」,更主動邀請芊芊「你鍾意可以Join」,惟芊芊最後拒絕了他們的邀請。這些經歷令一眾主持震驚。

船P 劇照示意圖非當事人
劇照示意圖非當事人(圖片來源:《鴨王2》)
船P 劇照示意圖非當事人
劇照示意圖非當事人(圖片來源:《鴨王2》)

不正常愛情研究所︳網民:而家出海好多都好正經

有網民看完後紛指「對船P有標籤係正常,見到呢啲事真係大開眼界」、「唔通真係出海睇魚咩」、「玩呢啲真係好正常,如果唔係留返屋企啦」。不過亦有人指現時出海玩船P已變得正經得多,指「好多FD真係認真落海玩水,或者玩海上活動,佢係咪講緊十幾年前嗰啲畫面」、「而家船P啲人正經到真係純食嘢吹水,玩香蕉船」。

船P 劇照示意圖非當事人
劇照示意圖非當事人(圖片來源:《鴨王2》)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:TVB《不正常愛情研究所》截圖、電影《有完沒完》劇照資料或影片來源:原文刊於新假期