膠桶藏屍案︳網民起底被告親回:數已找,唔係咩秘密

熱話

廣告

1999年12月元朗一宗「膠桶藏屍案」轟動一時,除了用膠桶非法處理屍體問題外,最令人深刻就係當時由被控謀殺案到最後判為誤殺,而且呢一宗案件係被喻為極之惡劣的殺人案,所以令坊間普遍認為判決出人意表。相隔23年,3名犯人一早已出獄,最近仲俾網民發現其一被告現在經營一間廣為人知的餐廳,被網民質疑時仲現身大方承認?!

膠桶藏屍案
(圖片來源:tvb《法證先鋒IV》截圖)
膠桶藏屍案
(圖片來源:tvb《法證先鋒IV》截圖)

「膠桶藏屍案」被告老闆:數已找,都唔係咩秘密

網上討論區有網民搵到當年「膠桶藏屍案」的其中一位被告現時正經營一間餐廳,於社交平台dm以及留言問佢係咪當年「膠桶藏屍案」的被告,該老闆大方承認自己係有犯過誤殺,不過自己已經出咗嚟10幾年,早已成家立室,同埋改過自新,就算有人講返當年的事,佢都係平常心面對,唔會點理會,因為佢心態係「數已找,不用封別人嘴巴」,老闆仲指出自己唔會做任何嘢隱藏自己的過去,因為唔係咩秘密!該回應激起網民不憤,指老闆的態度囂張,仲因此愈爆愈多料,指該被告出嚟時並無立刻改過自身,曾經於尖沙咀做過唔少衰嘢,不過而家可能真係成家立室收心養性。不過有唔少網民都力撐該餐廳,指食嘢好食就好,點解要起人底「查家宅」?認為係人哋的私隱,同埋認為該老闆已經改過自身,引起一輪罵戰,後來該店已將該留言刪除以及關閉留言功能。

膠桶藏屍案
(圖片來源:fb@四川涼拌)
膠桶藏屍案
(圖片來源:fb@四川涼拌)
膠桶藏屍案
(圖片來源:fb@四川涼拌)
膠桶藏屍案
(圖片來源:fb@四川涼拌)
膠桶藏屍案
(圖片來源:fb@四川涼拌)
膠桶藏屍案
(圖片來源:fb@四川涼拌)

重溫「膠桶藏屍案」

1999年12月,當時一名22歲的鐘錶員突然消失,失蹤多日,經過深入調查後,發現鐘錶員即係死者被水泥封於膠桶中,以謀殺罪名合共拘捕5名男女,事源當時22歲的鐘錶員,當時結識了3名18歲至23歲的被告,首被告以為死者係有錢人,就以幫忙修錶為由呃死者到大旗嶺村一村屋。而當時正處於財政困難的被告就打算騙取死者的金錢,威脅其間用木棍扑死者的頭部,再用枕頭套蒙頭,尼龍繩勒其頸作恐嚇,最終將其勒斃。打算燒毀屍體,不過未能成功,就將屍體用水泥埋於膠桶 中,棄置一水渠內,最後發現屍體時已面容模糊、腐爛,手腳扭曲,死者家屬只能以死者腳趾的特徵、波鞋以認定身份。不過,事隔2年後開審案件時卻推翻拘捕時所述,指當時並不是為騙取死者金錢而將其殺掉,反指係死者借錢唔還,亦指自己財政根本沒有出現問題,只係被告與死者發生衝突後誤將死者殺害,所以最終判決為謀殺罪名不成立,首被告被裁定誤殺及非法處理屍體罪成,判囚16年,18歲次被告、19歲第三被告控非法處理屍體罪名,被判入獄3年4個月。死者父親悲痛不已,死者為獨子,指其平日孝順無不良嗜好。YouTube《解密工作室》曾經都有講過呢單案件,仲指有被人投訴,令網民質疑是否該老闆所為。

YouTube《解密工作室》影片:

https://youtu.be/LJ9KEf4s3Ag

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:fb@四川涼拌, tvb《法證先鋒IV》截圖資料或影片來源:YouTube@《解密工作室》