職場新仔被逼陪女上司傾心事 日日纏身做恐怖5件事 網民:正喎

熱話

廣告

喺職場上除工之外都有唔少趣事會發生。近日就有一位網民喺討論區分享一件「趣事」,指自己係職場新仔,俾一位「寂寞老女人上司瘋狂痴實」,自己已經有表態,但係呢位女上司都做出5大過火行為似足韓劇劇情?!
職場
(圖片來源:《大叔的愛》)

職場初哥被離婚女上司纏上 5大過火行為好難頂!

該名男網民指自己最近返緊份工,起初覺得女上司相當隨和,二人間中也會聊聊天,後來有天吃飯時,女上司突開心事台並分享自己最近離婚的事宜,提到自己非常不開心。男事主當時替女上司感到可憐,有少少同情她。

職場 男生被逼陪女上司傾心事示意圖,非當事人)
男生被逼陪女上司傾心事(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》)

女上司出Trip時常「挨身挨世」

惟後來很快便有怪事發生,女上司不但經常找他吃飯,出Trip時更時常「挨身挨世」,上下班時更會管接送,而最瘋狂是女上司不停送禮物給他,「同我講見客要著靚西裝,成日帶我去買衫仲要試埋畀佢睇」。而最新發展更叫男事主上屋企「辦公」,男事主指「真係好似霸道總裁愛上我啲劇情」。

職場
(圖片來源:《大叔的愛》)

曾表示不喜歡年紀大的女人 對方竟當聽唔到

男事主透露,女上司的年紀足以當自己媽媽,因而經常有意無意地表露自己不喜歡年紀大的女人,惟對方仍不為所動,繼續做出這些行為。但男事主因工作關係又不能得罪上司,於是向網民求救。

職場 拒絕上司不果示意圖,非當事人)
拒絕上司不果(示意圖,非當事人)(圖片來源:ViuTV《大叔的愛》)

網民:我都不想努力了

有網民反而羨慕,並提議男事主頂硬上,並指「你同佢講句:『姨姨我不想努力了』算啦」,惟男事主指女上司為中年大媽,確實無興趣。而有網民提供實用方法,指「忍幾年等佢幫你上位,上咗位咪你話事囉,而家當收住禮物先啦,呢啲機會唔係人人都有」、「你返工都係為咗錢啫,佢喺風水學上都係貴人」、「你當佢係呀媽咁咪算囉,你同佢講不如我哋上契啦」。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:ViuTV《大叔的愛》資料或影片來源:原文刊於新假期