網民鬧爆有youtuber 吹捧英國治安差嘅區 移英要留意5大伏位

熱話

廣告

近年好多人移民英國,亦多咗好多移英港人拍youtube 分享移英資訊、移英生活,好多香港人移英前都會透過呢啲Youtuber 獲取更多資料。不過有網民就喺連登討論區出post 鬧爆啲Youtuber 過份吹捧一啲治安唔好、或有其他問題嘅伏區。

1. 治安差

好多網民就話覺得英國有好多區都有治安唔好嘅問題,如果搬咗去呢啲治安唔好嘅區,唔單止容易比人爆格偷嘢,仲會有血案!Youtuber Bob 叔就曾經鬧過啲香港地產youtuber 介紹Whitechapel 同Slough 呢2個地方,兩都地區治安都極差。

移英 Bob 叔上混血肥仔youtube channel 亦有提大家要先租樓,住落咗先再諗買樓。
Bob 叔上混血肥仔youtube channel 亦有提大家要先租樓,住落咗先再諗買樓。(圖片來源:youtube@OUR. Studio | 混血肥仔)

Whitechapel係被稱為倫敦最暴力的地方之一,涉及兇殺和持械入室盜竊的罪案相當之多,亦係惡名昭彰的連環殺手開膛手傑克嘅行凶地,當年亦有許多癮君子。

移英 Whitechapel涉及兇殺和持械入室盜竊的罪案相當之多。
Whitechapel涉及兇殺和持械入室盜竊的罪案相當之多。(圖片來源:youtube@煮家男人 Bob’s Your Uncle)

而Slough是全英國治安最差的地區之一,Slough 市中心車站平均每幾天就有一宗持刀傷人案,2020年嚴重罪行達到6057宗,平均一日17宗,治安極差,若搬入去真係有保鏢都冇用!

移英 Slough是全英國治安最差的地區之一,平均每幾天就有一宗持刀傷人案。
Slough是全英國治安最差的地區之一,平均每幾天就有一宗持刀傷人案。(圖片來源:youtube@煮家男人 Bob’s Your Uncle)
移英 有香港地產大讚Slough樓盤
有香港地產大讚Slough樓盤(圖片來源:lihkg截圖)
移英 有youtuber介紹Slough的優點。
有youtuber介紹Slough的優點。(圖片來源:youtube@UK Mumma Cheng)

2. 附近冇工返

英國地方大,好多區未必有啱香港人返工嘅場所,要返工可能就要去另一個區。一啲細town 就只有工廠嘅工可以做,甚至只得最底工資,包括好多香港人嘅Crewe。

3. 屋企太大都係煩惱

有啲香港人去到英國會租住detached house,不過原來屋企太大都可能係問題!Youtuber 發仔就拍片講佢喺英國生活,就提到屋企條樓梯太長,諗住食cereal ,但上到房先醒起拎漏咗個碗,結果行成分鐘先落到樓!另一個youtuber The Reynolds Family 亦提及屋企太大,吸塵超級攰!

移英 Youtuber 發仔就話屋企太大,拎漏嘢要行差唔多成分鐘!
Youtuber 發仔就話屋企太大,拎漏嘢要行差唔多成分鐘!(圖片來源:youtube@新中年發叔)
移英 Youtuber 發仔就話屋企太大,拎漏嘢要行差唔多成分鐘!
Youtuber 發仔就話屋企太大,拎漏嘢要行差唔多成分鐘!(圖片來源:youtube@新中年發叔)
移英 youtuber The Reynolds Family 就話屋企太大,吸塵超級攰
youtuber The Reynolds Family 就話屋企太大,吸塵超級攰(圖片來源:youtube@The Reynolds Family)

4. 殘舊平價樓

Youtuber 阿羊小記就有拍片分享佢搵樓嘅過程,佢就話透過中國人嘅地產租咗一間月租650磅嘅2房apartment,過程好急,結果發現間屋極殘舊,形容係「一分錢一分貨」。

移英 Youtuber 阿羊小記租咗一間殘舊平價樓。
Youtuber 阿羊小記租咗一間殘舊平價樓。(圖片來源:youtube@阿羊小記)

5. 成區都係香港人

好多網民就話有好幾個英國大區而家太多香港人/華人,如果移民去到英國都唔肯同非華人相處,就冇咁移民嘅意義。例如好受香港人歡迎嘅Birmingham 「睇返London個個幫襯嘅超過一半係local/tourist, 但Birmingham 個個基本上超過9成係chinese…太圍爐講真好唔健康」。另外Warrington都係近年大量香港人移英居住地,多香港人到有「香港人村」之稱,甚至被投訴香港人鄰居太嘈。

移英 Warrington嘅Aldon Wood多香港人到有「香港人村」之稱。
Warrington嘅Aldon Wood多香港人到有「香港人村」之稱。(圖片來源:facebook@粗口谷主在英貼地生活)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:facebook@粗口谷主在英貼地生活、youtube@煮家男人 Bob's Your Uncle、youtube@UK Mumma Cheng、youtube@OUR. Studio | 混血肥仔、youtube@新中年發叔、youtube@The Reynolds Family、youtube@阿羊小記、lihkg截圖