網民怒插越來越多女人30離婚唔係無原因:結婚唔係退休

熱話

廣告

近日有網民以「發覺好X多30幾歲女人離婚」為題喺網絡討論區發文而成為熱話。樓主發現香港越來越多三十多歲嘅女人就成為失婚婦人,並探討呢件事並唔係無原因,覺得佢地離婚嘅原因都離唔開「老公出軌」、「老公冇盡力養頭家」等等,但其實事實上係因為佢地「以為自己仲係公主」,一番言論獲網民力讚。
離婚
(圖片來源:《愛‧回家之開心速遞》劇照)

樓主:結婚唔係退休

樓主認為呢班失婚婦人對外宣稱嘅離婚原因永遠對自己有利,離不開「老公唔做家務成個大細路」、「無能力養家」、「老公出軌」等等,事實上就係呢班女人成日會對老公呼呼喝喝、無耐性、脾氣壞,覺得生咗仔就大晒乜都唔洗做。而自己嘅夢想對象全部都係「錫我」、「事業有成」、「專一」、「高瘦」,樓主認成三十多歲仲當自己係公主,想法有點太幼稚,仲表示心智未成熟就不要學人結婚:「結婚唔係退休啊okay?」。

離婚 樓主認為呢班失婚婦人對外宣稱嘅離婚原因永遠對自己有利。
樓主認為呢班失婚婦人對外宣稱嘅離婚原因永遠對自己有利。(圖片來源:lihkg 網站截圖)

網民力讚樓主言論

樓主對一班三十多歲嘅離婚女士言論雖然有點過於偏激,但仍然獲得一大班網民嘅支持,認為佢地嘅擇偶條件過於「夢幻」、不切實際,「我要有事業、高180、瘦,都唔專一啦」、「專一都唔揀佢啦,貪佢生過咩」、「韓劇毒害婚姻關係」等等,不過都有少數意見認為呢啲女人都好無辜,離婚並唔係佢地可以選擇「佢地離地同佢地老公出軌無衝突,最多話佢地眼光唔好,揀錯咗個未定性嘅」。

離婚 獲得一大班網民嘅支持,認為佢地嘅擇偶條件過於「夢幻」、不切實際。
獲得一大班網民嘅支持,認為佢地嘅擇偶條件過於「夢幻」、不切實際。(圖片來源:lihkg 網站截圖)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:lihkg 網站截圖、《愛‧回家之開心速遞》劇照