篤穿袋袋求埋單 網民力數最癲女朋友!

熱話

廣告

情人節過了,你們應當懺悔!好多人以為尋晚情人節成功得米之後就可以happy ever after,不過事實證明之後唔係做咗老豆,就係發現自己另一半有啲奇怪嘢!最近喺高登就有網民討論自己曾經遇過啲咩最癲前度女朋友,唔知以下嘅cases大家又有冇遇過?
撰文:Mike丨圖片來源:互聯網丨資料來源:高登

恐怖Case 1:女朋友勁黐身嚇親男友

原Post一開始就講起佢自己經歷,話個ex拍拖嗰陣會無端端發脾氣又疑心重,「啱啱一齊都還可以,覺得佢係愛自己,但一齊得耐就發現有啲古怪而提出方手」。以為咁就完?NO,分手先係惡夢開始!樓主話佢前度係咁問佢係咪有第二個,之後仲走上門狂拍勁佢門﹐驚動哂鄰居,要報警處理先肯走。到最後佢前度搵到新仔先肯收手,點知幾個月後收到前度新仔打俾佢,話遇到同樣情況。

恐怖Case 2:扮生Cancer搏同情、喺街發癲怒奔

至於其他網友都講出佢地聽過或遇過嘅情況,有啲就話「喺門口拍門等佢成晚出嚟不止,生CANCER呢招都出埋想留我個FD 」、又有啲話「發癲時可以大街大巷,一手fing甩個手袋去九條街咁遠再自己狂跑,我要幫佢搵返個手袋,再執返散落地下嘅嘢再去追佢,任何地方場合都可以喊。」

恐怖Case 3:暗示想生仔 男友嚇到走

不過當中最狼死嘅就莫過於「偷偷篤穿晒啲dom想有咗焗你埋單」(編按:咁似我尋晚寫個篇文嘅?)、用手機日記簿記低另一半行蹤。而最爆嘅case就要數「同個耶教女仔拍拖無耐,佢話浪費咗自己子宮,暗示可以中出,但聽完好驚真係縮咗,因為唔想做爸爸」。

無女又煩,有女仲煩?

遇到咁嘅女朋友到底應該點算好?有啲人就話「女人唔癲 男人唔愛」,亦有網民話Case 3個女朋友「佢好老?所以要搵人埋佢單?」,而後來個網友都話女方個時都已經三十中;不過講到最Sad嘅留言就莫過於呢一句:「我遇過最癲既係…我冇女朋友。」

情人節應如何選購禮物給伴侶?

情人節快來臨,新Monday為各位精選出10+高CP值又實用的情人節禮物女朋友篇男朋友篇;另外,不少酒店及餅店都有推出情人節朱古力禮盒,例如半島酒店、GODIVA、Venchi等,而MUJI更推出自製朱古力DIY!即看:情人節朱古力推介

情人節有什麼好去處及活動推介?

臨近情人節,除了要Book情人節餐廳及即場情人節送花外,一個浪漫的行程也十分重要!最近多了不少新開情侶拍拖好去處,而且是免費景點,很適合拍拖打卡,當中有…拍拖好去處