【紋身都可以好健康】有機紋身 新興、最潮又唔痛

熱話

廣告

呢幾年身邊總有1位朋友話去 紋身 ,紋字、紋細圖案、紋大圖案等等,總之就紋個可以表達自己,代表到自己嘅紋身 ,不過如果你好似小記咁未決定好咩字句或者圖案可以陪伴自己一世嘅(其實最主要係怕痛),咁你可以玩下前排好興嘅紋身貼紙,貼係自己想紋嘅地方,睇下靚唔靚,係咪自己想要嘅效果,或者當貪得意玩下都得!咩話?你覺得 紋身 貼紙唔夠真實?咁即將為大家介紹嘅新興 紋身 方法就啱哂你啦!登!登!登!登!就係 有機紋身 ! 紋身 都可以有機?食得架?

text-Swing(ig:nganshuwing) photo-互聯網圖片

唔食得嘅有機紋身

唔好聽到「有機」兩個字就覺得一定係食得先得架!咁唔食得,點解又叫「有機」呢?因為呢個inkbox有機紋身嘅墨水成分係嚟自巴拿馬達連地塹(Darién Gap)叢林嘅百分之百有機水果。嘩!聽到都覺得健康呀!而且呢個有機紋身係可以維持2個星期咁耐架!甩個時重唔會好似紋身貼紙咁一片片甩落嚟,一個字:正!

inkbox係由嚟自加拿大嘅兩兄弟Tyler和Braden創立,佢地同好多人一樣,都決定唔到可以跟自己一世嘅圖案,所以佢地就諗到暫時性紋身呢條橋,佢地重去埋巴拿馬,搵邊種植物可以提取墨水。喂呀!又靚仔又有heart,想點先?

 

inkbox 有機紋身係分為四層,第一層係圖案模板,宜家暫時有超過 300 個款式俾大家揀;第二層係有機墨水配方;第三層係隔絕墨水嘅保護層;最後一層就係用嚟固定整體嘅結構。

使用方法其實相當簡單,首先要撕開 inkbox 圖案保護膜,再將有黏性嘅圖案個面向下,貼係你想貼嘅地方,之後將送嘅濕毛巾壓係上面,大概10 分鐘,然後撕開佢,咁就得架啦!不過你唔好以為撕開左就會即刻見到個圖案喎,個圖案係唔會咁快出現架!等12-24個鐘之後,個圖案先會慢慢浮現!而且每塊 inkbox可以用兩次架,不過第二次用就一定無第一次用咁深色架啦!

睇埋片一定會更加明!即刻同大家去片!

http://www.youtube.com/watch?v=HwCBSTzGUvY

內容延讀:

除咗紋身,follow呢4位IG 扮靚達人 ,重多嘢玩!

想整個堅紋身就要識呢6位明星紋身師 !

之前咪話有300款圖案咁多嘅,即刻同大家嚟個曬冷!

雖然有咁多圖案,但尺寸就有限制,長同寬唔可以超過 12.7 x 12.7 cm,淨係得黑色可以揀,而且做唔到真紋身所有嘅漸層陰影效果。不過已經可以滿足我哋一班想紋身但又怕痛嘅人架啦!

即入手:getinkbox

 

內容延讀:

除咗紋身,follow呢4位IG 扮靚達人 ,重多嘢玩!

想整個堅紋身就要識呢6位明星紋身師 !

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 7 comments

Add yours
  1. 新Monday / 迷倒你!4類大熱迷你紋身圖案

    […] G-Dragon被粉絲「搜身」,發現他全身至少有20個紋身,單是左手手指便有3個迷你紋身。從GD的紋身得到的啟示是,要紋得多,首先紋身要夠迷你。現在連紋身也流行簡約主義,以往的龍虎鳳霸氣紋身已經不合事宜,小清新線條簡單的迷你紋身才是王道。圖案僅如5元硬幣般大,若果因工作關係想遮蓋時亦十分方便,即看哪款圖案是你杯茶! […]


Comments are closed.