【空姐KOL】空姐網上爆料:搭飛機切記唔好飲呢種飲料!網民:唔怪得之前肚痛

熱話

廣告

【空姐KOL】由於新冠肺炎疫情關係,大家都好耐冇飛啦。近日,美國有一名空姐爆料,叫各位乘客搭飛機時,千萬唔好飲呢一種飲料。講完之後好多從業人員紛紛表示贊同,究竟呢個係咩飲料呢?

撰文:Andy|圖片:Facebook\ tik tok截圖|編輯:海月

【空姐KOL】空姐網上爆料:搭飛機切記唔好飲呢種飲料!網民:唔怪得之前肚痛

日前,美國一位空姐KOL Kat Kamalani就拍片,大字標題講明「坐飛機唔好飲呢類嘢」。Kat 爆料稱飛機上嘅熱水箱非常污糟,叫各位盡量唔好係飛機飲用航空公司提供的熱水和熱沖泡嘅飲料。佢補充,包括自己在內的空中服務員絕少會飲機上嘅熱水、咖啡或茶。因為大家都知道:「機上熱水箱太噁心了,極少清洗。」
美國空姐爆料 搭飛機切記唔好飲呢種飲料

Kat最近生左bb,佢特意提升各位服務:「如果帶BB搭飛機千萬唔好直接用熱水去沖奶粉,應該問空中服務員拎支裝水。」各位爸爸媽媽可以用支裝水沖完奶粉後,再放入熱水中溫熱。Kat嘅短片在tik tok出街短短6日就有近200萬Views!不過也有網民質疑佢係咪純粹譁眾取寵?

美國空姐爆料 搭飛機切記唔好飲呢種飲料

不過,該post引出唔少空少、空姐出聲撐Kat。佢哋都承認自己都唔會敢飲機上熱水。等到疫情受控之後,大家坐飛機時就要記得唔好飲熱飲啦!~除做呢單嘢之外,去都踢爆唔少其他飛機秘聞,如果大家有興趣可以留意佢Facebook page。

美國空姐爆料 搭飛機切記唔好飲呢種飲料

 

 

同場加映

iPhone】十年前iPhone熱潮席捲內地,不少人為了一部iPhone又賣身又賣腎。當年一名安徽男子在10年前因為好面子,為咗買iPhone,居然跑去睇下黑市醫院賣腎換錢。最後佢嘅身體出現咗一系列嘅問題⋯⋯

【iPhone】男子十年前賣腎買iPhone!如今生活成困竟然知名度大增

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!