移民英國6個月不適應 港人回流陷兩難

熱話

廣告

近年越來越多港人移民,而英國更加係港人移民嘅一大熱門選擇,不過移民後都唔係個個可以適應到異地生活。近日有港男喺討論區發文表示其同事移民英國6個月,仍然覺得好唔適應當地生活,有意想回流,不過當初已經賣咗香港嘅房屋,而且亦都喺英國買左樓,令佢進退兩難引起網民熱議。
移民 近年越來越多港人移民,而英國更加係港人移民嘅一大熱門選擇,不過移民後都唔係個個可以適應到異地生活。
近年越來越多港人移民,而英國更加係港人移民嘅一大熱門選擇,不過移民後都唔係個個可以適應到異地生活。(圖片來源:政府新聞處截圖)

同事移民英國6個月 進退兩難

該名港男喺香港討論區上發文,表示同事早前移民去英國生活咗6個月:「話唔適應,想回流,但佢香港賣左樓,英國買左樓!」因此陷入兩難局面,唔知點算,進退兩難。樓主亦表示:「而家返來,又要賣英國樓,返來又要買返(香港樓), 而且香港返來未必可以即時搵到工作。」對同事回港嘅決定並唔支持。

移民 該名港男喺香港討論區上發文,表示同事早前移民去英國生活咗6個月,唔適應,想回流。
該名港男喺香港討論區上發文,表示同事早前移民去英國生活咗6個月,唔適應,想回流。(圖片來源:政府新聞處截圖)

網民各有意見認為移民係個人選擇

港男嘅發文引起網民激辯,對於移民問題網民認為係個人選擇,應自己負責。「佢哋好多上咗年紀,返到香港就算搵到工,人工都低咗,要在香港再買番同級數嘅樓,做唔到按揭。」、「英國呢6個月樓價升左好多。」認為回流香港並唔係好選擇,「萬事起頭難慢慢嚟過多幾年就會適應喇。」、「住吓住吓就慣㗎啦,新生活之下總會經過嘅階段。」建議樓主同事唔洗太急於回流香港,可以適應多一段時間再決定。另一方面亦有網友表示「英國樓呢兩年升唔少,一來一回,話唔定仲有賺。」、「你老友時機夾得啱啱好,咁一賣一買再一買一賣兩頭賺到盡,絕!」

移民 港男嘅發文引起網民激辯,對於移民問題網民認為係個人選擇,應自己負責。
港男嘅發文引起網民激辯,對於移民問題網民認為係個人選擇,應自己負責。(圖片來源:政府新聞處截圖)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
移民英國
圖片來源:政府新聞處截圖