疫情影響戀情、夫妻關係 好多情侶捱唔住 分手離婚率急速上升?!

熱話

廣告

疫情如今已2年多,除咗影響我哋日常作息、工作、健康飲食等問題,仲影響埋我哋感情方面!有唔少網民都喺網上討論疫情嘅爆發影響與另一半嘅感情,全球離婚率都因為疫情問題而上升!到底係因為乜嘢?
疫情
(圖片來源:韓劇《我的大叔》)
疫情
(圖片來源:韓劇《現正分手中》)

疫情造成人與人之間嘅疏離

疫情持續不斷,加上Omicron令疫情升溫,全球大爆發,影響甚遠。除咗令失業率上升,貧窮問題嚴重之外仲影響埋人與人之間的人際關係,分手同離婚激增!雖然唔少網民認為因為疫情而分手只係藉口,但因為封關、隔離、失業等其實已經對唔少戀人造成問題。封關出唔到境,對唔少異地戀Long D中嘅情侶已經造成好大嘅問題,例如鄧麗欣Stephy與台灣藝人邱勝翊王子嘅戀情,不少網民都認為如果唔係因為疫情阻礙2人,應該可以開花結果。

疫情
(圖片來源:ig@stboo)
疫情
(圖片來源:韓劇《愛的迫降》截圖)

政府減少親密接觸 中招隔離成壓力

好多人以為疫情下戀人或者夫妻多咗時間相處,實際因為政府政策中減少咗好多人與人之間嘅親密接觸,無論喺精神層面定係實際行為,令相處之間亦帶疏離感。如果另一伴不幸「中招」,仲要怕傳播細菌嘅問題,要分居一段時間,感情自然受到一定嘅影響!討論區愈來愈多人開始討論因為中招而分手嘅問題:「本身因為疫情都多咗好多唔同煩惱,大家都好大壓力」「速食文化,見唔到人咪即刻搵下一個囉」「夜晚又無得出去食,一個唔覺意又中咗要隔離」「一個話想見另一個話唔敢出街已經bye bye」!不少外國調查亦顯示,世界各地離婚率不斷上升咗,仲要喺未見頂!

疫情
(圖片來源:netflix劇集《sweet home》截圖)
疫情
(圖片來源:lihkg討論區截圖)
疫情
(圖片來源:lihkg討論區截圖)
疫情
(圖片來源:lihkg討論區截圖)

激發潛在情緒

疫情令好多人都失業,又難搵工,搞到開始因為經濟問題而出現好多磨擦,不少網民呻訴:「我就係因為疫情分手 ,疫情之後,我地都好少見,因為大家冇乜口罩。而佢又因為公司開始炒人,全家失業好大壓力」。再者就因為相處時候變長,激發好多本來已經埋藏心底嘅不滿通通爆發出嚟,私人時間變少,娛樂清零,與伴侶之間嘅差異突然被放大,因此唔少人都接受唔到呢啲突如其來嘅改變。網民:「wfh反而係日日對住,鬧交鬧到七彩,聽日執野走…」

疫情
(圖片來源:netflix劇集《無法抗拒的他》截圖)

網民喺討論區嘅有趣潮文影射疫情問題。

疫情
(圖片來源:lihkg討論區截圖)
疫情
(圖片來源:lihkg討論區截圖)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:lihkg討論區截圖, 韓劇《我的大叔》, 韓劇《現正分手中》, ig@stboo, 韓劇《愛的迫降》截圖, netflix劇集《sweet home》截圖, netflix劇集《無法抗拒的他》截圖