爆紅公屋瑜伽褲人妻自爆真相 真實身份曝光:劇本你們懂不懂得呀

熱話

廣告

香港出名樓價高企,寸土寸金,上車買樓已成為港人夢想之一,所以唔少人都會將希望轉投於排公屋之上,惟輪候的時間和年期同樣遙遙無期,令大批港人對住屋而頭痕。早前一位新移民內地「瑜伽褲人妻」因為介紹自己的海景公屋而爆紅,近日佢再次拍片自爆真相,原來是演員!
公屋 瑜伽褲
(圖片來源:小紅書)

「瑜伽褲人妻」原來是演員 爆出真相:「爛大街劇本廣告」

爆紅「瑜伽褲人妻」隨即被內地網民搵出,原來佢係一位內地模特兒、演員,住喺廣東,小有名氣於抖音有成368.2K粉絲,有時都會接吓廣告拍。近日佢拍片自爆真相,概嘆佢喺內地拍咗幾年廣告都不溫不火,點知嚟香港拍咗個「爛大街劇本廣告」就爆紅,佢形容簡直無語,仲話如果佢開香港社交軟件,簡直可以「妥妥地吸一波粉」,可惜佢係內地人,係拎通行證,每次嚟香港都好麻煩,最後無奈自己「接不住這個破天的富貴」。

公屋 網民搵到該辣人妻的抖音,辣人妻拍片自爆真相
網民搵到該辣人妻的抖音,辣人妻拍片自爆真相(圖片來源:抖音@曾惜無人敵)
公屋
(圖片來源:抖音@曾惜無人敵)
公屋 辣人妻強調自己係內地人
辣人妻強調自己係內地人(圖片來源:抖音@曾惜無人敵)
公屋 辣人妻平時工作日常
辣人妻平時工作日常(圖片來源:抖音@曾惜無人敵)

內地網民留言:流量密碼-「公屋」

網民留言指搵到流量密碼係,公屋同身材。又有網民留言叫辣人妻交返間公屋出嚟,提醒辣人妻好似有人已經告咗房署好快有人嚟收樓,辣人妻回覆「哈哈哈 找到火的真正原因了」又有網民叫人妻可以開IG,指香港人主要用IG,不過人妻一口拒絕,表示「不想玩香港社交軟件」。

「瑜伽褲人妻」靚相:

香港網民質疑真相:驚人搞到你冇咗間屋

雖然辣人妻自爆真相,但好多網民都唔明到底點解要拍個咁的廣告「拍廣告?咩人會俾錢佢拍公屋廣告」「內地模特兒及演員扮幸福公屋人妻 咩玩法」「點解公屋可以用嚟拍廣告?」「通行證係香港拍廣告?」「嚟香港工作 有冇簽工作證先」「信你至奇囉,驚人搞到你冇咗間屋,無所不用其極」「有理無理,收返間屋先」「拎緊宇宙通行證?」

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:抖音@曾惜無人敵、小紅書