海底撈大癲出現白滑熱褲妹跳「科目三」封為最暗黑版 原來係KOL!

熱話

廣告

連鎖火鍋店海底撈出名服務好、玩意多,因此吸引唔少食客光顧,最出名一定係大玩撈麵表演、唱尷尬生日歌「對所有的煩惱說bye bye,對所有的快樂說hi hi」等。海底撈最新搞作為客人跳上抖音神曲「科目三」的舞蹈,仲傳聞成為咗入職要求,網上流傳不少男職員為客人跳舞的影片,成為近期熱討的話題。而近日海底撈有一位身材超正的女仔竟突發喺香港油麻地分店度大跳「科目三」,疑似係擁有23.9萬follower 的KOL dancer。
海底撈
(圖片來源:tg影片截圖)

海底撈現火辣熱褲長腿港女跳「科目三」

海底撈現時流行跳「科目三」,已火速漫延到香港,近日有位港女著熱褲喺海底撈油麻地分店跳科目三,其熟練的舞姿扭嚟扭去,加上性感的熱褲力騷長腿,令其影片迅速喺網絡爆紅瘋傳,唔少網民都睇到「眼火爆」!「對腳正到」「身材幾正」「跳得幾好」不過因為呢位港女身份過份逆天的關係,令唔少網民質疑係加咗濾鏡「濾鏡開得幾嚴重先可以搞到個人啲比例咁唔正常」「熄咗filter 先講」「跳到後面電梯張貼紙會變形」

海底撈
(圖片來源:tg影片截圖)

一齊睇吓火辣連環圖:

長腿港女係KOL dancer?!

雖然呢位熱褲港女帶咗口罩,但有網民都認得出,指係呢位擁有23.9萬follower 的KOL dancer!呢位dancer身材出眾,經常喺社交平台分享教跳舞的影片。

海底撈 好似就係呢件衫跳海底撈!
好似就係呢件衫跳海底撈!(圖片來源:ig@mimi__1.1)
海底撈
(圖片來源:ig@mimi__1.1)
海底撈
(圖片來源:ig@mimi__1.1)
海底撈
(圖片來源:ig@mimi__1.1)

一齊睇吓佢的跳舞片先:

一齊睇吓靚相先:

「科目三」是什麼?

「科目三」其實是一首內地抖音相當紅的歌曲,就連台灣都成功被洗腦。該全名為「廣西科目三」,原先是指中國駕照的考科之一,後來成為了抖音洗腦曲。因為一場廣西婚禮上的歌舞環節眾人快樂地起舞,然後出現該說法。

海底撈
(圖片來源:抖音截圖)

「科目三」成海底撈了員工必修科!

「科目三」的爆紅令到海底撈員工都紛紛被要求在用餐時表演,後來更因為大受歡迎的關係,有傳聞一名員工因為跳太好更受到分店獎勵$3,000人民幣,更有分店以「會跳科目三」作為員工每月的評分標準,會跳的月薪更高達$1.2萬人民幣。海底撈回應公司會鼓勵員工以自身有點為顧客提供服務,多勞多得,並會有一定的獎勵。就連香港海底撈員工都開始了練習科目三。

海底撈
(圖片來源:抖音截圖)
海底撈
(圖片來源:抖音截圖)
海底撈 有海底撈小哥因為跳得太好出現粉絲「應援」!2日內抖音粉絲上升翤20萬
有海底撈小哥因為跳得太好出現粉絲「應援」!2日內抖音粉絲上升翤20萬(圖片來源:抖音截圖)

「科目三」經改編再爆紅

後來抖音經一位名為「神不在邯鄲」的網紅改編舞步再加《一笑江湖》的歌曲,將其動感的節奏再加上絲滑的魔性舞步, 讓「科目三」成為了近日爆紅的挑戰神曲,並紛紛令一眾網紅挑戰,繼而更加成為了海底撈餐廳員工的「必修科」, 就連香港員工也難避一劫。

海底撈
(圖片來源:影片截圖)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:ig@mimi__1.1、抖音截圖、影片截圖、mimi__1.2