漫迷齊撐香港!ACG動漫節必搶

熱話

廣告

(Presented by:一口剩點心)

暑假就到,作為漫迷嘅你,點可以唔去ACG動漫節!講到漫畫,帶頭梗係諗起日本漫畫啦,好似everybody最愛嘅海賊王咁,無論男女都咁鍾意~ 不過,其實香港近年有唔少漫畫家嶄露頭角,呢班本地漫畫派雖然都分好幾種,風格各有特色,當中唔少得大家一直最buy嘅武打漫畫外,亦都有啲可愛派漫畫,啱晒女仔睇~ 最近又有一本本地漫畫《一口剩點心》創刊,對香港漫迷嚟講,絕對可喜可賀!

Text – Elaine Photo – 由一口剩點心提供

漫畫主要行可愛路線,人物係一班常見點心,好似燒賣、蝦餃、腸粉咁,夠晒本土呀!故事方面就由單格、四格到八格漫畫都有,唔好睇啲人物咁cute就以為唔好笑呀,其實啲笑話都幾盞鬼,笑下笑下,睇完好relax!

咁可愛嘅人物,唔出周邊就真係浪費啦right!介紹返幾款最cute嘅產品俾大家,開心share完到時唔好同我爭okay?

係咪好打意呢~ 之前新年嗰陣,點心仔sss已經喺花市大受歡迎!Good News~而家唔駛等下年花市,書展同動漫節一樣有得賣!(悄悄話:到時仲有9折添呀~)臨尾再睇多次燒賣仔賣點心嘅可愛片段啦~

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=9pmruy2ECwg

[/embedyt]

 

Facebook:一口剩點心 One Bited Dim Sum

網址︰www.tinydotscomics.com

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!