【終極背叛】年輕媽媽入產房生BB、29歲準新郎竟同44歲外母私奔!

熱話

廣告

【終極背叛】被人背叛傷害好痛,如果背叛者仲要係自己親人咁就傷上加傷!英國一位媽媽剛誕子,一出產房翻到屋企卻得知自己被兩個最親的人背叛!佢老公同自己媽媽一齊私奔!

撰文:神仙b|圖片:《太陽報》 截圖|編輯:海月

年輕媽媽產房生仔

據英國《太陽報》報導,近日英國一名年輕媽媽Jess於醫院剖腹誕子後,抱仔仔翻屋企時,見到屋企空無一人,唔見佢男友同媽媽。於是佢連日向二人質問,二人最終唔耐煩先肯承兩人相愛私奔!同Jess坦白之後,兩人索性在社交網站公開二人「戀愛中」狀態,對剛剛生仔嘅Jess來講無疑係晴天霹靂,Jess揚言這是「終極背叛」!

現年24歲的年輕媽媽Jess Aldridge與29歲從事汽車零件銷售員的男友Ryan Shelton在網上認識、拍拖3年;於2019年9月誕下大女Georgiana後。其後Jess為咗家庭,辭去酒店房務員工作,全職媽媽照顧大女Georgiana。

Jess 同 Ryan
Jess 同 Ryan

由「完美的安排」到「終極背叛」

去年,Jess再度懷孕,為了大女得到更好照顧,打算同老公Ryan搬返娘家與父母同住。得到44歲嘅媽媽Georgina和56歲爸爸Eric都承諾幫手照顧BB,讓Jess覺得「這是完美的安排」。

Jess 與大女合照
Jess 與大女合照

但慢慢Jess感覺到唔對路,Jess有次發現自己老公Ryan摸媽媽的屁股。後來兩人仲加明目張膽,媽媽會穿著短裙同佢老公Ryan喺梳化到卿卿我我。見到兩人越來越親密,Jess終於忍不住當面質問兩人關係,但二人堅稱清白。大肚嘅Jess雖然懷疑二人出軌,卻因為冇實質證據只能不停催眠自己,拒絕相信兩人有染。

Jess 與老公和母親合照
Jess 與老公和母親合照

老公同外母苟且並私奔,Jess感背叛 老爺崩潰

直至今年1月28日,Jess嘅媽媽陪完Jess同醫院剖腹產兒後,立刻折返回家同Ryan私奔。數小時後Jess收到Ryan傳來「分手訊息」,辯駁稱難頂常常被懷疑出軌而要同剛剛為其產子嘅Jess分手。

之後為穩定Jess情緒,雖然之後Ryan曾兩度探望自己兒子,但時間都不多於10分鐘。

Ryan 照顧大女
Ryan 照顧大女
Jess 誕下男嬰
Jess 誕下男嬰

兩日後,Jess出院回家見到嘅卻係空無一人嘅屋企。Jess連續數天向二人質問後,二人才肯承認已墮入愛河半年。Ryan更講出渣男名句:「控制不了自己愛上誰」。

沒有道歉的二人仲索性在facebook上公布「in a relationship」(戀愛中),讓親友感到震驚,紛紛作出慰問。而Jess表示迷茫不知道如何向2名孩子解釋爸爸愛上婆婆。對二人嘅行為,Jess怒斥:「他們卑鄙無恥,令我作嘔!」

而得知自己準女婿搶走自己老婆嘅老爺Eric亦大受打擊,夫妻二人經歷12年愛情長跑,剛剛於2018年結婚。誓估唔到婚後兩年妻子就出軌,對象仲要係自己女兒嘅男友,令Eric相當崩潰。

Jess 出席母親二婚婚禮
Jess 出席母親二婚婚禮

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
外遇私奔