親戚|食飯老奉唔夾錢仲鬧返轉頭? 港男反擊唔埋單被指唔識人情世故!

熱話

廣告

親戚|嚟緊下星期就放寬返可以出街食晚飯,難得一家人可以出街食,當然要避免出現問題,有網民分享遭遇,曾經有人厚顏無恥食完飯次次都唔畀錢,港男樓主更分享自己呢位無恥親戚有幾咁過分,一齊睇睇!
港男 有一種親戚叫無恥 每次出來食飯都唔俾錢
而佢媽媽避免大家尷尬,就成日叫佢去畀錢。(圖片來源:《愛回家》劇照)

親戚|食飯老奉唔夾錢仲鬧返轉頭? 港男反擊唔埋單被指唔識人情世故!

有網民喺連登出post「有一種親戚叫無恥」,網民指每次一同親戚飲茶,到埋單時候就個個親戚都只係起身走人,從來唔會請客或者畀錢。

港男 有一種親戚叫無恥 每次出來食飯都唔俾錢
網民指每次一同親戚飲茶,到埋單時候就個個親戚都只係起身走人,從來唔會請客或者畀錢。(圖片來源:《國產零零漆》劇照)

而佢媽媽避免大家尷尬,就成日叫佢去畀錢。而事後d親戚從來唔會主動夾返錢畀自己。該網民話自己廿十幾歲,剛剛出來做嘢幾年。之前都已經埋咗八、九次單,佢條氣好唔順,心有不忿,因而決定搵次食飯不會再埋單!

點知佢唔埋單直接走,還來嘅係被大叫「你未畀錢呀!」,場面極度失禮。網民一聽到個親戚老馮咁叫佢畀錢,即刻火滾埋,快快步走人當聽唔到。

港男 有一種親戚叫無恥 每次出來食飯都唔俾錢
點知佢唔埋單直接走,還來嘅係被大叫「你未畀錢呀!」(圖片來源:《愛回家》劇照)

跟住嘅劇情仲誇張,該親戚僅僅畀一次錢,就打電話潑婦罵街,指責佢唔識人情世故。更粗魯地向樓主追討飯錢。該網民表示詫異,估唔到對方居然為區區幾百蚊搞到咁。

港男 有一種親戚叫無恥 每次出來食飯都唔俾錢
跟住嘅劇情仲誇張,該親戚僅僅畀一次錢,就打電話潑婦罵街,指責佢唔識人情世故。(圖片來源:《愛回家》劇照)

原文:

可能有點長,交代下背景先

本人出黎做左野幾年 二十幾歲

有一班親戚次次出黎飲茶都唔俾錢

年齡大概40-60 d仔女係廢青

拍拍屁股就走左

咁我呀媽就叫我俾 廢事咁尷尬大家鬥拖咁

俾完之後都大家都唔會講主動夾返錢

我都算啦 幾百元平時食都食左

到母親節啦 大家又約飲茶

我諗”之前都俾左大大話話八九次,

今次試下唔好俾”

跟住埋單 我諗住走,

有條八婆大大聲話”你未俾錢呀!”

(個意思係叫我請曬,唔係夾錢)

立刻好興,老馮咩宜家!所以扮聽唔到走左

到夜晚 佢地竟然打黎問

”你今日做咩唔俾錢走左,知唔知好無禮貌”

“今日母親節””我唔理呀你要夾返錢,你有份食”

“你咁大個人應該要知呢d人情世故”

“”你知唔知呀,我教醒你炸!”

係咪傻架,有咩搵我老母老豆啦 搵我做咩呀

其實張單唔洗1000蚊

之前你地都無主動話夾 我又打俾你話你無夾咩

為左幾百元做到咁醜

港男 有一種親戚叫無恥 每次出來食飯都唔俾錢
(圖片來源:連登截圖)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

撰文:Andy圖片來源:《國產零零漆》、《愛回家》劇照