38歲港男每日工作3小時日薪1萬元 自豪大讚輕鬆 港人知真相即耍手擰頭

熱話

廣告

成日話「香港地搵食艱難」,日日做足12小時薪金都只有萬幾二萬元。近日有一位抖音網紅街頭訪問就搵嚟一名在港工作的男士,正職只要一日做5-6宗生意,日薪即可高達$10,000,形容收入勁過博士!入行方法仲非常簡單,不講求學歷,競爭又少,不過港人知真相即耍手擰頭。
通渠
(圖片來源:抖音@丁鵬輝 天台人在香港)

在港工作男士日薪高達$10,000 大讚好搵但非人人頂得順

除了辦公室做高層,有誰還可日薪賺到過萬元?近日有一段訪問影片在網上廣傳,片中一名身穿橙色上衣的男人表示自己在港工作一天,日薪已達$10,000。他指自己從事通渠行業,主要通「便便」渠,每次收費大概$1,800至$2,000不等,一日平均都有5-6宗生意。而接緊急單時,更可把價錢叫得更高,每單Job都只是半小時左右。而他指,若果每日都有5-6單生意,一星期返5日工最少已有5萬元,一個月上班20日即有20萬,比一般打工仔更好賺。

通渠 港男 日薪
(圖片來源:抖音@丁鵬輝 天台人在香港)

而他亦在片中提到行內競爭少,畢竟每天都要聞著難忍的臭味不是人人頂到,但若戴著口罩工作又會過於焗促,因此都算是辛苦錢,不是一般人能忍受到;而入行亦需要有「人脈」,客人都是經朋友介紹。當被問到「吸便唔會覺得無面咩」,他即回應指「你有錢去邊都有面,面子唔重要」。

通渠 港男 日薪
(圖片來源:抖音@丁鵬輝 天台人在香港)
通渠
(圖片來源:抖音@丁鵬輝 天台人在香港)

網民:真係咁容易咩?

有網民隨即表示「估唔到一日有咁多喎,仲好賺過地盤」、「你估真係咁易咩,佢買架車都百幾萬啦,要聞幾耐臭味先頂到」、「做髒的工作賺乾淨錢都好」、「我曾經有個朋友做修路,一個月都3萬蚊,其實面子都唔及錢緊要」、「真係唔係個個頂到,香港好多人連洗碗都嫌棄,何況吸便便」、「好過坐寫字樓日日做12個鐘得2萬幾」。不過有港人一知道行業後即耍手擰頭,並指「唔係你想像中咁開心,睇就易」、「平時架車經過路面都覺臭,仲要近距離日日對住真係唔得」、「呢啲大錢我真係搵唔到,呢個大哥都勁」。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
通渠抖音
圖片來源:抖音@丁鵬輝 天台人在香港資料或影片來源:原文刊於新假期