港媽叫仔Starbucks練琴 反問點解店內播音樂?

熱話

廣告

港媽,就是有了父母的責任、卻沒有身為父母的智慧。最近有港媽竟然要孩子在星巴克中練小提琴,在店員提醒仍反問店員「點解店內都有播音樂,我個仔點解唔可以奏音樂呀?」

撰文:Mike丨資料/圖片來源:生仔要考牌Facebook專頁/香港高登

港媽擾民 叫仔當眾練琴

事源於有網民於生仔要考牌系列專頁中爆料,指有一次在港島某Starbucks中,有港媽叫仔當眾練習拉小提琴,表示「同一句旋律拉十次八次那種,而且聲浪還真不小」。之後樓主以及其他顧客已經以眼神關愛那對母子,十分鐘後有店員來勸告,但港媽竟然反問「點解店內都有播音樂,我個仔點解唔可以奏音樂呀!」,此話一出結果連其他顧客都出口指責,其後就連店中經理亦要出手。不過此時樓主就未有留意中間對話,但兩母子之後就離開該店未有折返。

網民齊聲指責港媽自私

其後此文一出,不少網民都指責該港媽自私,當中有人指「唔好話練習劏雞咁嘅聲啦,就算演奏級都未必個個想聽…自私到一個點」、「以為個仔學緊小提琴好巴閉,週圍去show俾人睇?」、「公共場合嘈喧巴閉,Hi Hi父母害死仔女」。甚至有人話「試下去墳場度練呀,個度夠哂靜唔會影響到任何”人”呀」、「完全唔識「公德心」係乜,又一隻無修養嘅動物」。

同時亦有人講出自己經歷,話「係朝早巴士全車爭取最後一秒訓緊既車箱中.最可怕莫過於覺得自己個仔女好可愛好叻既材藝表演」,「我遇過屋企樓下大堂有人練習朗誦囉,嗰啲誇張表情加大堂嗰啲回音直頭好想部lift快啲到,完全唔明點解要喺大堂朗誦」

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!