貝遊日本 港女KOL車廂拍片搞到日本人黑面 網民:大鄉里出城!影衰晒!

熱話

廣告

香港人最討厭強國遊客喺香港搞亂擋,做埋晒啲唔文明嘅行為!不過香港人去外地旅行時,會唔會都做咗啲好令人厭惡嘅嘢而自己唔知呢?港女YouTuber阿貝@貝遊日本,成日去日本,YouTube channel又主打日本嘢,理應比一般香港人更了解當地文化,點知佢就係瀨咗嘢!話說佢最近去咗日本留學,咁就拍片直擊一下電車車廂喺早上繁忙時間擠迫嘅「盛況」,不過就犯咗日本人唔鍾意俾人影嘅禁忌,亦無視咗日本有「肖像權」呢樣嘢,兜口兜面影其他乘客,搞到人哋黑晒面!今次真係「7出香港」,出醜到日本了!

撰文:環球膠報|圖片:Youtube截圖、貝遊日本FACEBOOK|編輯:少冰少甜@Central

貝遊日本 港女KOL車廂拍片…

去得日本留學,理應對日本文化有返咁上下認識,原來唔係咁!

介紹下日本嘅電車係有幾迫?!

佢話想介紹下日本嘅電車喺繁忙時間係有幾迫幾恐怖喎!不過呢樣日本特色好似人人都知喎,真係需要介紹咩?

話說這位KOL表示,本身住的寄宿家庭距離日語學校,大概需要一個鐘車程。於是就為大家直擊當地坐車情況…

她在短片中表現無奈,覺得人貼人好難愛!但其實香港人日日都迫緊啦!港鐵朝朝早條條線都到沙甸魚咁啦!好出奇咩?

狂講好恐怖…

由於佢要轉幾次車,在轉車期間,佢係咁講:「好恐怖呀!好恐怖呀!好恐怖呀!好恐怖呀!好恐怖呀!」

又話第一程車的經過真係好辛苦好辛苦…

識得後製遮樣,即係知道日本人禁忌啦!咁仲影?

之後她在影片中表示,剛才在列車中被3個男人圍住,話自己衰在無經驗,言語間似乎有難言之隱。實際她遇到甚麼事她之後沒有詳細講,到底佢真係遇到「痴漢」?定係諗多咗?

佢話:「日本人點頂架?」日本人「忍得」係世界聞名嘅又!

日本有肖像權,唔可以亂咁影人哋個樣,否則就係犯法,拉得!

入鄉隨俗,將心比己,真係唔係人人想俾你影到!

後面個日本人疑似黑面!

日本人留言…

有日本人留言叫佢唔好亂咁影人。

亦都俾香港網民鬧爆。

大鄉里出城!未見過世面!

老老實實,佢係咪冇喺日本或者香港搭過地鐵?

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!