而家同KOL拍拖都要簽保密協議? 網民:係咪發得太多明星夢

熱話

廣告

現今社會要紅、要多人識除咗做明星之外有好多途徑,例如KOL、Youtuber等,只要識玩社交平台,po相同網民做吓互動,一萬幾千follower真係唔難有,而且甚至有人會買follower,搞到所謂「KOL」真係一地都係。近日有一位女網民都識咗一位「KOL」,而且仲遇到一件奇事!佢喺dcard討論區發文,主題係「男朋友係KOL 同佢一齊之前要簽合約」並指自己覺得勁無奈,唔少網民睇完都表示得啖笑!
KOL
(圖片來源:《愛回家》截圖)

同KOL拍拖都要簽保密協議?!

有女網民於dcard討論區發文,主題係「男朋友係KOL 同佢一齊之前要簽合約」,內文講到女網民近日同朋友去飲酒就識咗一個男仔,之後都有搵對方,食飯睇戲約會咁,而因為男方無論係外形定係性格都非常吸引女網民,完全係理想型所以好快就沉晒船。後來進展都好順利,對方於女網民生日時同佢表白,而女網民都答應咗。誰不知,就於當晚,嗰位男方就send咗一份合約俾女網民,表示因為將會同女網民有親密關係,所以佢想保障返自己,內容要求女網民唔可以同外人講對佢不利的說話、談及私或性生活等。女網民睇完表示好無奈,皆因男方所謂KOL,其實IG不過得萬幾followers,反問只算係一個小小的KOL?駛唔駛出動到合約呢樣嘢,而且佢表示自己本身就唔會周圍同人講呢啲嘢的人。

KOL
(圖片來源:《我的室友是九尾狐》截圖)
KOL
(圖片來源:《我的室友是九尾狐》截圖)
KOL
(圖片來源:《我的室友是九尾狐》截圖)
KOL
(圖片來源:《我的室友是九尾狐》截圖)

網民:萬幾followers就當自己明星呀? !

唔少網民睇完都表示真係得啖笑「笑死 勁誇張 唔講以為係明星,不過明星應該都冇咁誇張要同伴侶簽合約」「完全冇尊重妳」「幾難得叫埋的親朋戚友先湊夠10,000 follows 你執到啦,唔係依家簽份合約都唔肯?話唔定到時同你講同你表白係一個prank」「咪玩啦」「叫佢唔好睇得自己咁起 ,萬幾follower都學人擺個明星款出黎 人地上淘寶比幾百蚊一千蚊分分鐘都買得多follower過佢」「1皮個淘寶買返黎嘅followers就發明星夢」「我都有2萬人follow 啦」有網民就認為呢份合約可能唔係咁簡單「反而我覺得佢會因為做KOL而唔公開感情 依樣咁冇安全感嘅行為真心唔建議 點知佢收埋左幾多個唔公開」「識玩,可能係用嚟偷食用」

KOL
(圖片來源:《我的室友是九尾狐》截圖)

完整內文:

KOL
(圖片來源:DCARD截圖)
KOL
(圖片來源:DCARD截圖)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:《愛回家》截圖,《我的室友是九尾狐》截圖