火辣港女地盤賣外賣 搞到工友疑似「流鼻血」 網民爆料原來喺呢頭出沒!

熱話

廣告

地盤工友就見得多,背心短裙的港女就唔常見,而近日竟然出沒係地盤重地?!Facebook以及telegram群組瘋傳一條火辣港女地盤派外賣的影片,影片可見一位年輕港女著得非常清爽,仲不時擒高擒低向工友派飯盒,搞到有位工友疑似「流鼻血」添,引起熱議?!
港女地盤派外賣
(圖片來源:《激戰》劇照)

超短裙港女地盤派飯擒高擒低狂走光

近日有兩條港女地盤派外賣片被網民瘋傳,其中一條影片中港女著上超短裙加露出小蠻腰喺地盤兜售飯盒,其間動作甚大,不時擒高擒低,又彎身又單腳踩高處,搞到頻繁露底。拍攝者仲不時發出「嘩嘩聲」,一旁的工友仲表示「唔好再嘩啦,再嘩多兩聲佢就擰過嚟,你就尷尬喇」跟住拍攝者就表示「只要佢本人唔尷尬,尷尬就係我哋囉」,其後仲拍到準備拎飯的工友疑似做出抹「流鼻血」的動作。

港女地盤派外賣
(圖片來源:tg影片截圖)

網民:BLACKPINK Jennie 都要賣飯

而另外一條影片就影到呢位火辣港女再嚟淺色低胸吊帶小背心出動派飯,仲近影到港女容貌,被網民指撞樣BLACKPINK的Jennie「成個Jennie 咁」「Jennie 都要賣飯」「幾正!」「條腿不得了」影片惹嚟熱議有唔少網民認為該港女衣著太大膽,搏出位去地盤,亦有人質疑拍片者,認為係未該本人同意拍攝仲要放上群組係好無品的行為,仲有可以能觸犯罪行!亦有網民爆料該港女係喺香港仔嗰上飯再去地盤賣。

港女地盤派外賣 網民指近睇撞樣BLACKPINK的Jennie
網民指近睇撞樣BLACKPINK的Jennie(圖片來源:tg影片截圖)
港女地盤派外賣 小背心上陣
小背心上陣(圖片來源:tg影片截圖)
港女地盤派外賣
(圖片來源:《激戰》劇照)
港女地盤派外賣
(圖片來源:ig@jennierubyjane)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
地盤港女
圖片來源:tg影片截圖、《激戰》劇照、ig@jennierubyjane