港人執到日本妹銀包 IG疑似被搵出 網民:超色色!真相原來係…

熱話

廣告

唔少港人心地都非常,執到銀包都會試圖搵返物主,facebook有個群組叫「香港失物報失及認領群組」,專門係俾人報失同認領。近日有位港人就喺群組表示自己封到銀包,而似乎係一位日本妹嘅,最緊要係竟然有網民似乎搵到該日本妹的IG!?

港人執到日本妹銀包 港男狗衝幫忙!

近日有港人於「香港失物報失及認領群組」出post,表示喺機場總站往荃灣愉景新城的N31巴士座位上執到銀包,入面嘅嘢睇落唔多似香港人,而有張卡寫住物主名叫「椎名瑞稀」,22歲,並已將銀包交咗司機。唔少網民見到係日本妹加22歲已經瘋狂叫事主要親自交還銀包「建議親手交」「論如何,衝着“22才”這一點就已經要親手交才行」「緣份來到,可惜沒有好好把握」「大家果然都好熱心,尤其係香港嘅男士」「天賜良緣」不過有網民留意到事主似乎係一位女性「大家似乎冇留意到,執到失物果位都係女性。」。

港人 銀包 有港人於「香港失物報失及認領群組」出post,表示喺機場總站往荃灣愉景新城的N31巴士座位上執到銀包
有港人於「香港失物報失及認領群組」出post,表示喺機場總站往荃灣愉景新城的N31巴士座位上執到銀包(圖片來源:fb@香港失物報失及認領群組)

物主係29.7萬粉絲的KOL?真相原來係…

有網民仲疑似搵到物主的IG,有成29.7萬粉絲的KOL?!同樣叫「椎名瑞稀」的日本妹,IG啲相非常色色,又真空又泳裝又瑜伽褲真係勁過份!唔少港男睇到該IG後即留言爭住話要幫手,又有幾個港男表示已經dm該日本妹,仲表示可以幫手送到日本!「如樓主比較忙 我可以親手送去日本」「親身飛去日本交…個朋友」「我可以幫你交」「一夜之間多成 千間「科奴牙」「幾千人問佢係咪跌證件」「DM咗確認緊係咪佢」不過睇真啲其實該IG係專分享靚靚日本妹的IG嚟,仲有第2個ac都係分享來自日本各地的可愛的妹豬!有網民仲分析其實一切都係廣告、marketing技倆「其實可能一切都係marketing技倆,話整唔見左,然後po上網,等大家search佢個名,發現佢係賣相架妹,咁就有流量,好過比錢賣廣告」

港人 銀包 網民IG搵到同樣叫「椎名瑞稀」的日本妹,有成29.7萬粉絲
網民IG搵到同樣叫「椎名瑞稀」的日本妹,有成29.7萬粉絲(圖片來源:fb@香港失物報失及認領群組)
港人 銀包 有網民熱心dm
有網民熱心dm(圖片來源:fb@香港失物報失及認領群組)


有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:fb@香港失物報失及認領群組、ig@siina_mizuki