港人嚴選6大高級酒店 港女打卡最愛竟被網民狠批似公屋?

熱話

廣告

因為疫情而發起的「Staycation」令唔少港人假期時都會住吓香港酒店玩吓。近日就有網民以「香港最高級酒店對決」為題,討論本港高級酒店的排名,咩酒店有咩特色點好法,當中熱門的半島酒店、香港文華東方毫不意外地上榜,但港女最愛的U字頭酒店竟然沒在榜上?
酒店 林倩 受網民歡迎嘅佢身形玲瓏有致,
示意圖,非當事人(圖片來源:ooo_lin_ooo)

港人選全港最高級酒店排名 香港文華東方酒店贏過半島

香港5星級酒店各有特色,有人為餐廳而去,有人為海景、有人為打卡浴室,到底那一間酒店在港人心目中最得分?最近有港人於網上發起「香港最高級酒店對決」的討論,得出6大結論:

最高級酒店 半島
(圖片來源:IG@jenniferyuuu)

1.香港文華東方酒店

不少網民指位於中環的香港文華東方酒店簡直是世一酒店,不但飽覽維港景觀,最令人大讚的更是一流的服務,且有一股獨特而令人感到舒適的氣味。而最加分的是「沖涼可以拎玫瑰花瓣同精油玩泡泡」,令人放鬆,確實享受。而且相對其他5星級打卡酒店,香港文華東方酒店較少內地旅客,相對好住。

最高級酒店 半島
(圖片來源:香港文華東方酒店截圖)

2.半島酒店

一向讓人感到高級而帶有華麗感覺的半島酒店亦保持到在港人心中「最好的高級酒店」位置,不少網民表示「半島個大堂個種氣場真係好屈,感覺唔係其他酒店有得比」、「好grand,好有氣派,住喺嗰度好有上流人士感覺」、「佢係復古得嚟又不失霸氣,佢有復古感覺但入邊D嘢你唔會覺得舊」、「係一生人都要去住一次嘅酒店」。

最高級酒店 半島
(圖片來源:半島酒店網站截圖)

3.Rosewood瑰麗酒店

Rosewood酒店一向受女生歡迎,其巨型浴缸、浴室黑白格的裝潢加上有多塊大鏡,整個氣氛都非常IGable。網民指「Rosewood早2年Roland黎香港都係住呢間」、「Rosewood間房真係好luxury好fancy,海景房個海景都好掂」、「所有嘢用嚟打卡影相都好正,一定係港女最愛,啱年輕情侶/新婚夫婦等等去」。

酒店 示意圖
示意圖(圖片來源:ig@reneebobo)

4.K11 Artus

另一間最多人選擇的酒店就是K11 Artus,不少網民指「求婚一流,身方最少有5個朋友都喺呢間酒店求婚,個vibe好正」、「個露台真係無得頂,勁Chill,個種Relax其他酒店比唔到你」、「廳同個房都有大露台對正維港海景,真係全港第一,不過缺點係朝早會有船聲比較嘈搞到冇得瞓晏啲,同埋上去要轉一次lift比較麻煩,其他都接近完美。」

酒店 示意圖
示意圖(圖片來源:ig@holyhaein)

5.四季酒店

四季酒店是傳統中的5星級酒店,每晚房價價值不靡,有網民指「裝修好大,好氣派,但係你唔會覺得俗氣,而個景觀又好OK」、「泳池都係最正」。

酒店 示意圖
示意圖(圖片來源:ig@coffee89921)
酒店 示意圖
示意圖(圖片來源:ig@fshongkong)

6.Ritz Carlton

網民指Ritz Carlton都係好氣派,景觀亦相當一流,睇到維港兩岸全景,不過要改善的是其「裝修有小小俗氣」。

酒店 示意圖
示意圖(圖片來源:ig@coffee89921)

港女最愛U字頭酒店反而無份 網民:似公屋

至於一直被人喻為港女打於點之一,位於金鐘的U字頭酒店反而不在網民「最高級酒店」的名單上,不少人點出當中幾大問題,指「除咗個廁所正,其他嘢好難同其他5星級酒店比」、「間酒店中間好似公屋個天井咁」、「樓底好矮,感覺唔係好舒服」、「一間好貴嘅精品酒店,房舊樓底矮,用料麻麻,似返屋企多過酒店feel」、「港女打卡都不失為好地方,但住就難同其他比」。不過亦有網民指「佢最正係超巨大石灰岩浴缸,沐浴時又可以睇到五光十色嘅城景,好正喎」。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:ig@coffee89921、ig@fshongkong、香港文華東方酒店截圖、半島酒店網站截圖、ig@reneebobo、IG@jenniferyuuu、