渣甸山可樂烏龍爆格案 網民分析:內情唔簡單 懷疑同MIRROR有關!

熱話

廣告

渣甸山為港島傳統富豪地段,近年愈來愈多賊人入屋爆格的事件發生,不過就唔係次次都成功。近日又有一宗賊人入屋偷嘢的案件,但今次誇張程度,竟然只偷咗2罐可樂?!網民都指簡直係突破想像,掀起熱議。而除咗震撼13億人之外,呢單嘢唔少網民分析似乎唔係咁簡單,認為係咪廣告宣傳,事關人氣男團MIRROR有套電影《12怪盗》就嚟上映!
渣甸山 生可樂 香港 「夏老實」是位抖音帶貨主播
可樂示意圖,非當事人(圖片來源:抖音@夏老實)

渣甸山獨立屋被爆竊 賊人偷走「2樣嘢」驚嚇網民

據消息指,警方今(8日)中午12時接到一名70歲女住戶報案,指其跑馬地渣甸山白建時道83號的獨立屋被可疑人士闖入。消息指,女住戶的外傭於凌晨4時左右,發現一名可疑男子身影突然出現屋內,當時女傭高聲呼叫,把賊人嚇走。而執法人員其後到場調查,指相信有人曾越過圍欄,繼而爬入獨立屋範圍,屋內一個窗框有損毀痕跡。而女住戶事後點算屋內財物,表示只不見了2罐汽水,懷疑是賊人偷走,警方亦把案件列作「爆竊」處理。

渣甸山 爆竊 示意圖)
(示意圖)(圖片來源:中原地產網頁)

渣甸山︳網民:案情唔簡單喎!

網民看到消息後,紛紛感到驚嚇,指「山長水遠入豪宅爆格,就係為咗2罐可樂?」、「唔通係傳說中嘅飲咗會發光可樂?喺有錢人屋企拎嘅特別有功效?」、「案情唔簡單,有錢佬竟然數住屋企有幾多罐可樂?可能佢偷走嘅汽水係82年,未開封,絕版」、「偷偷吓嘢口渴,開個雪櫃飲啫?」、「會唔會係個工人大嗌有賊嗰陣,口乾得濟自己飲咗2罐可樂」、「限量版、絕版、舊裝、未開氣可樂你地識條鐵咩」、「爆竊完乜嘢收穫都冇,兩罐可樂當安慰獎」、「渣甸山次次畀人偷嘢,一係就幾皮嘢唔見,一係首飾名牌,今次真係突破想像」「咁有錢都知自己有幾多可樂存貨」「真係唔見咗嗰啲唔見得光」「。

渣甸山 爆竊
(圖片來源:Unsplash@Mahbod Akhzami)

網民:,而家啲公關好鍾意用呢招

不過也有網民懷疑可能是可樂公司賣廣告的手法,指「係咪賣緊廣告,而家啲公關好鍾意用呢招,一個有錢婆點可能知自己屋企少咗2罐可樂咁特別」、「可口可樂自己都想不到這樣的新式廣告」、「可樂宣傳技倆的話,都幾Work」、「可樂新廣告,飲咗可樂,爆格都會浪子回頭」;亦有網民指「諗起MIRROR套《12怪盗》,會唔會關佢哋事」、「呢個賊就真係怪盗啦,建議MIRROR重演呢個情節,實笑死」。

渣甸山 爆竊
(圖片來源:Instagram@we12)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:抖音@夏老實、中原地產、Instagram@we12、Unsplash@Mahbod Akhzami資料或影片來源:原文刊於新假期