流浪狗狗受傷 自己跑去獸醫求診!網民:真係又叻又可愛! 內文有片

熱話

廣告

狗狗聰明我哋就一直都知啦,但聰明到識得自己去睇醫生就真係出乎大家意料啦。日前,巴西一間獸醫診所一隻流浪狗狗走診所,似乎知道自己需要幫助,孤零零地坐在候診區⋯⋯

撰文:Andy|圖片:《The DoDo》截圖|編輯:海月

狗狗自己跑去醫院求醫 聰明又可愛融化網民

人帶狗去醫院嘅就唔出奇,但狗狗自己跑入醫院睇醫生就係新聞啦!日前,巴西一間診所就迎來一名「特殊」的病患,一隻流浪狗狗走診所,就自己一個乖乖地坐喺候診區。等到有醫護人員靠過去,牠就fing尾引起醫護人員注意,然後將自己受傷嘅前腳舉起來。用行動同醫生講自己邊到唔舒服,認真叻仔!

【有片】巴西一隻流浪狗自己跑去醫院求醫 聰明又可愛融化網民
一隻流浪的黑狗走診所,就自己一個乖乖地坐喺候診區。

獸醫都驚訝狗狗咁醒目 治療後狗狗已冇大礙

該診所獸醫師費雷拉(Ferreira)喺患者等候區見到狗狗一開始以為去係病患嘅寵物狗。後來發現佢行路一跛一跛咁,似乎係受傷。但見冇人理佢,狗狗自己默默靠住牆休息。費雷拉於心不忍,就行過去睇下狗狗究竟咩事。點知佢一行過去,狗仔就即刻醒水,一邊Fing尾,一邊舉起自己受傷嘅前腳,似乎想醫生幫去求診。

【有片】巴西一隻流浪狗自己跑去醫院求醫 聰明又可愛融化網民
費雷拉於心不忍,就行過去睇下狗狗究竟咩事。

費雷拉稱:「當牠進來時,牠把受傷的爪子向前推,好像打個招呼,表明自己受傷了。」

費雷拉幫狗狗做咗基本檢查後,發現牠前肢的傷勢不嚴重,雖則身上有個小腫瘤,同有唔少跳蚤。但診所人員幫狗仔洗澡並塗藥物之後就冇大礙。現時,診所暫時將狗狗安置下來。

【有片】巴西一隻流浪狗自己跑去醫院求醫 聰明又可愛融化網民
費雷拉幫狗狗做咗基本檢查後,發現牠前肢的傷勢不嚴重,不過有唔少跳蚤。

狗狗聰明又可愛融化網民

事後流浪狗狗自己入院求醫嘅影片於網上瘋傳,網民紛紛入紙申請領養。主治醫師費雷拉就開心咁讚狗仔「非常勇敢又聰明」。費雷拉說:「我相信牠會找到一個歡迎牠的家,並得到全家人的愛與接納。」

https://youtu.be/NHpYqVOCq3s

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!