【新蚊熱話】網民爆小學老師煽動校園欺凌 2個月內逼走學生

熱話

廣告

近日,喺連登就有個名為「求救,有小學老師煽動校園欺凌!」嘅Post,開Po者係一名補習老師,而佢負責嘅小五學生就爆出於學校內被欺凌,老師冇阻止,更加為咗令受害者收口而帶頭一齊欺凌!實在可惡!

撰文:熱話藍神丨圖片:連登丨資料來源:連登

網民爆小學老師帶頭校園欺凌

樓主發現自己負責嘅小五學生每次見到培正嘅功課都會發晒脾氣,喺佢向對方父母詢問底下先發現,原來該名學生喺學校俾同學欺凌,而老師冇阻止之餘,仲想受害者收口而叫其他人一齊欺凌。

而樓主亦都公開咗欺凌者寫俾受害學生嘅字條,字條入面提及:「一場大火令受害者同屋企人同葬死火海」。小朋友就寫出咁嘅字眼,認真心寒。

而當中受害學生嘅父母亦都將黃老師想「洗目擊證人腦」嘅字條俾樓主,以作證據一用。

神通廣大嘅連登仔又點會起唔到底,即刻將疑似欺凌人嘅黃老師起底!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!