極品港女交友app徵友條件超驚人!千字文高調求包養?!

熱話

廣告

唔少人社交圈子狹窄,好多人會選擇用交友app認識新朋友或另一半。不過近日就有連登網民話要伸張大義,po出一張港女喺交友平台的簡介同徵友條件,仲話好心痛香港墜落成咁,但竟然引來唔少負評?!
交友app 有連登網民話要伸張大義,po出一張一位港女係交友平台係驚為天人簡介同徵友條件,話好心痛香港墜落成咁。
有連登網民話要伸張大義,po出一張一位港女係交友平台係驚為天人簡介同徵友條件,話好心痛香港墜落成咁。(圖片來源:劇照@《雖然是神經病但沒關係啊》)

自稱似「超蓮溝陳瀅」 徵友條件驚為天人!

呢位網民就po出一名30歲、自稱似「超蓮溝陳瀅」、「電眼野貓」嘅港女,喺交友app上列出「驚為天人」徵友條件。先要係至少1米7、體重65-80kg、無食煙習慣嘅28-45歲華人,大家睇到呢度都仲未完㗎,條件仲有「有私家車、月薪最少有5萬、有時平日晚上或週日下午能陪我,一星期見1-2次」,並指如果日後成為情人必修承擔所有拍拖開支,「提供每月零用錢作為這段長期關係的承諾。」,而簡介最後一行相信係全文重點,「接受單身、有女友、已婚或離異男士」。

交友app 呢位港女話自己個樣似超蓮!
呢位港女話自己個樣似超蓮!(圖片來源:IG@laurinda_ho)
交友app 港女 除咗自稱話似超蓮,話自己都有啲似陳瀅
除咗自稱話似超蓮,話自己都有啲似陳瀅(圖片來源:IG@missjni)
交友app 港女 網民話唔睇樣,睇呢段千字文已經夠趕客。
網民話唔睇樣,睇呢段千字文已經夠趕客。(圖片來源:截圖@交友app)

請食高級餐廳先會赴約!約食飯要貼link?!

呢位港女表示自己已超過百人邀約,機會留俾對佢有誠意嘅男士,「有人願意請食高級餐廳先會排期,有意想約食飯請msg附上餐廳link。」,睇到呢位版主「O曬咀」所以先要出po。

交友app 港女表明機會留俾對佢有誠意嘅男士,要約食飯就附餐廳link。
港女表明機會留俾對佢有誠意嘅男士,要約食飯就附餐廳link。(圖片來源:截圖@交友app)

網民負評超多:「成30歲仲咁多要求」

Po文一出後立即引起800幾個負評,有網民留言話「呢位港女已經30歲,仲咁多要求」、「唔理樣,淨係篇千字文已經夠趕客。」,亦有人話唔覺得出奇,「你覺得值咪值,唔值咪唔值,唔值市場自然會淘汰架啦。」亦有人覺得明買明賣無問題,「交友app多啲呢啲直接既女仔咪好 唔洗浪費大家時間,唔啱就skip。」

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

撰文:連登討論區圖片來源:IG@missjni、IG@laurinda_ho、截圖@交友app、劇照@《雖然是神經病但沒關係啊》