梁錦松18歲女榮升8千萬豪宅業主!愛父:不著重子女成績!

熱話

廣告

前財政司司長梁錦松18歲女榮升8千萬豪宅業主,而梁錦松曾接受訪問就大談教育心得。究竟梁錦松用咩方法教出18歲就能夠成為半億豪宅業主嘅女女呢?我哋一齊睇落去啦~

撰文:Andy|圖片: Youtube截圖|編輯:海月

梁錦松18歲女榮升8千萬豪宅業主 梁:「不著重子女成績」

梁錦松18歲女榮升8千萬豪宅業主 梁:「不著重子女成績」

當年,已經50歲嘅時任財政司司長梁錦松與跳水皇后伏明霞結婚。婚後兩人育有兩子一女。女女今年剛滿18歲,啱啱成年嘅女女被媒體踢爆成為中半山8千萬豪宅業主。

梁錦松18歲女榮升8千萬豪宅業主 梁:「不著重子女成績」

土地註冊處資料顯示,中半山御花園2座高層A室單位連2個車位及租約以8580萬賣出。單位實用面積2072平方呎,呎價約41,409元。資料顯示新買家名為梁司渝(LEUNG SZE YU),與梁錦松大女梁司渝同名同姓,當然不排除為並非同一人。

據悉,上一手業主於1992年以約970萬元買入。持貨30年轉手帳面獲利7600萬元,物業大幅升值近8倍。此外,中半山人傑地靈,吸引唔少名人入住或入手投資。連影帝任達華亦被爆最近斥資3740萬入手御花園2座低層B室單位。

 

梁錦松稱不注重子女成績 為子女轉讀國際學校

梁錦松與第一人配偶疑似因冇子嗣而離婚,其後於比自己年輕26歲嘅中國跳水皇后伏明霞於2002年結婚。

翌年,兩人喜獲長女梁司渝。其後,兩人又接連迎接兩子出世。一家人經常舉家出席慈善活動。

梁錦松18歲女榮升8千萬豪宅業主 梁:「不著重子女成績」

梁錦松曾接受訪問時稱,自己相當重視子女教育,但卻不着重子女成績,佢更強調:「求學不是求分數」。梁錦松為咗女兒可以輕鬆讀書,將長女梁司渝從本地傳統名校,轉校至沙田基督教國際學校(ICS),希望喺國際學校嘅女女可以愉快學習。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!