東張西望爆油麻地奇女子餵老鼠!網民驚爆其他地區都有人餵!

熱話
昨日的東張西望驚爆油麻地上海街通往玉器市場街口有一位疑似露宿的奇女子日光日白當街餵老鼠!主持利穎兒Joan同團隊跟足一整星期,拍下呢位奇女子親手餵食飯粒同橙畀去渠邊餵老鼠順手益埋曱甴,但從佢又戴手套又噴消毒藥水,睇得出佢明明有潔癖的情況下堅持咁做!到底點解呢,一齊睇睇網民comment搵下線索!

text – 一口一川 Photo-電視截圖、Facebook截圖

東張西望爆油麻地奇女子餵老鼠!網民驚爆其他地區都有人餵!

到底佢點解要餵老鼠?同網民一齊斷估!

最後筆者發現最恐怖嘅comment,就係呢位網民驚爆何文田都有位婆婆都有餵老鼠!!!有無何文田嘅朋友可以報一報料?!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!