東張西望|大陸「乞兒兵團」滲透全港九 自稱來港XX!仲有內地網紅

熱話

廣告

TVB節目《東張西望》日前播出自一月初香港與內地正式通關後,揭發已絕跡3年嘅大陸「乞兒兵團」再度來港「搵食」,成員走勻港九新界好似將軍澳、大埔、元朗等!《東張》就深入追蹤,更揭發「乞兒兵團」背後原來係一齊住係呢度!

《東張西望》日前播出自一月初香港與內地正式通關後,揭發已絕跡3年嘅大陸「乞兒兵團」再度來港「搵食」!
《東張西望》日前播出自一月初香港與內地正式通關後,揭發已絕跡3年嘅大陸「乞兒兵團」再度來港「搵食」!(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )

乞兒兵團重施故技!

正所謂「橋唔怕舊」,乞兒兵團重施故技利用不同程度殘疾人士係街頭行乞。《東張》追蹤兩名男子,一位是全身肌肉萎縮嘅男士坐係板車,另一位則負責行乞,二人拍住檔在街頭「搵食」夠鐘當然要收工,攝製隊馬上走上前訪問!講的一口流利普通話嘅二人見到記者提問警戒心立即提高,並否認來港「搵食」,最後攝製隊暗中與二人乘搭港鐵,但竟然係閂車門一刻,二人突然衝出車門,成功撇甩攝製隊。

東張西望 乞兒兵團重施故技,一名自稱有脆骨病嘅殘疾人士與另一位男子街頭「搵食」
乞兒兵團重施故技,一名自稱有脆骨病嘅殘疾人士與另一位男子街頭「搵食」(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )
東張西望 乞兒兵團 二人夠鐘收工,有脆骨病嘅殘疾人士坐上輪椅,面對記者提問警覺性甚高!
二人夠鐘收工,有脆骨病嘅殘疾人士坐上輪椅,面對記者提問警覺性甚高!(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )

成員竟然有內地網紅?!

之後攝製隊係北角訪問一位斷肢賣唱嘅行乞成員,自稱10年前被煤氣炸斷腳嘅佢表示,今次一個人黎香港玩,想搵下生活費所以先係街頭賣藝,更向攝製隊公開自己嘅抖音帳號,估唔到係一位網紅。不過呢位成員警覺性甚低,攝製隊一直暗地跟到佢收工,發現佢入住佐敦某賓館,驚現「乞兒兵團」原來住係同一個地方!

東張西望 乞兒兵團 呢位斷肢賣唱嘅行乞成員,自稱來港旅遊賺生活費。
呢位斷肢賣唱嘅行乞成員,自稱來港旅遊賺生活費。(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )
東張西望 乞兒兵團 不過佢警覺性好低,向攝製隊公開自己嘅抖音帳號
不過佢警覺性好低,向攝製隊公開自己嘅抖音帳號(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )
東張西望 乞兒兵團 佢係社交平台自稱係陝西人,因爲10年前一次煤氣爆炸導致斷肢
佢係社交平台自稱係陝西人,因爲10年前一次煤氣爆炸導致斷肢(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )

「乞兒兵團」自稱來港旅遊 全部一齊入住佐敦賓館

攝製隊之後跟到上賓館見到一位拎拐杖在街頭吹笛賣藝嘅伯伯,佢同樣都係聲稱自己黎香港旅遊。《東張》後來偽裝成顧客向賓館職員查詢入住詳情,並聲稱「而家得返一間房」,原本支援都好適應好聲好氣,但攝製隊表明身分後突然反口,「都冇人入嚟。」根據賓館附近嘅鄰居表示,近期的確多咗好多殘障人士入住,而且「乞兒兵團」3年前已經入住過,只不過而家係換咗「新成員」。

東張西望 乞兒兵團 呢位拎拐杖嘅伯伯同樣自稱來港旅遊,行動不便嘅佢但都要拎笛出街,否認行乞。
呢位拎拐杖嘅伯伯同樣自稱來港旅遊,行動不便嘅佢但都要拎笛出街,否認行乞。(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )
東張西望 「乞兒兵團」全部一齊入住佐敦賓館!
「乞兒兵團」全部一齊入住佐敦賓館!(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )
東張西望 乞兒兵團 賓館內有兩張單人床,設備十分簡陋
賓館內有兩張單人床,設備十分簡陋(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )

賓館幕後Boss現身 咒罵主持:「你地有報應!」

採訪期間突然有一位男子走到攝製隊旁邊,疑似係賓館幕後Boss,佢一見到主持就十分激動並質問「乞丐能不能住房?我告訴你,你現在這麼年輕,你要保證你的兒子不是乞丐,你一定要做好事!不做好事馬上就有報應!你慢慢看,人在做、天在看!」最後佢承認係賓館嘅負責人,面對攝製隊追問與「乞兒兵團」嘅關係,負責人越講越激動,「你們都很輕輕,不要這樣子搞,搞了以後報應到了,你會後悔!」又表示「乞兒兵團」係通關後才入住,有證件用正途途徑來港,並反問記者,「你在街上為什麼不去抓他?我看你們報應!」

東張西望 乞兒兵團 採訪鄰居期間突然有一位男子疑似係賓館幕後Boss,走到攝製隊旁邊,並質問主持人!
採訪鄰居期間突然有一位男子疑似係賓館幕後Boss,走到攝製隊旁邊,並質問主持人!(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )
東張西望 乞兒兵團 後來佢承認係賓館負責人,突然咒罵主持人同攝製隊,「你們都很輕輕,不要這樣子搞,搞了以後報應到了,你會後悔!」
後來佢承認係賓館負責人,突然咒罵主持人同攝製隊,「你們都很輕輕,不要這樣子搞,搞了以後報應到了,你會後悔!」(圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial )

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:Youtube@ TVBUSAOfficial