東張西望|屋企變「滑板場」成塊地板裂開 背後原因你要知!

熱話

廣告

TVB《東張西望》向來致力發掘社區問題,日前派吳幸美訪問一宗公屋「波浪地板」問題!影片可見被訪者黎女士家中驚變「滑板場」,背後原因竟然係因為爆廁所渠?仲要追討無門?
東張西望
(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
東張西望
(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

公屋住戶驚見地板連水泥層裂開

近日《東張西望》報導一戶公屋租戶黎女士,訪問片段可見黎女士家中所有地板凹凸不平得好嚴重,呈現波浪型,只見唯用膠紙將地板凸起的地方勉強痴埋,房門已經關唔到同爛晒,而且不少地板已開始出現分裂及發霉的情況,就連地板下的水泥層都裂開。黎女士表示此情況對佢整家影響甚大,除了日常生活非常不便外,隨時因為地板又凸又跣而有生命危險!

東張西望 黎女士反映問題嚴重
黎女士反映問題嚴重(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
東張西望 擔心與家人的生活
擔心與家人的生活(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
東張西望 圖中可見地板唯用膠紙封著
圖中可見地板唯用膠紙封著(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
東張西望 地板內裡都可見
地板內裡都可見(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
東張西望 吳幸美打開地板看到水泥層
吳幸美打開地板看到水泥層(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

元凶係爆廁所渠!

原來元凶係因為爆廁所渠!根據訪問描述,當時只有黎女士的兒子在家,突然家中的廁所有好多水湧出,令家中出現水浸的狀況,家中的家具都浮起!黎女士得知後立即通知房屋署職員,到埸發現原來係廁所的鹹水管爆裂而令全屋水浸,當時所有傢俱都浸晒鹹水,靠街坊同鄰居幫手清理鹹水,而最終房署都有負責換晒馬桶同埋水渠。以為告一段落?原來事後仲有排煩!

東張西望 成間屋好似水浸
成間屋好似水浸(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
東張西望 鹹水喉同出水口已分開,唔怪得流到成屋水
鹹水喉同出水口已分開,唔怪得流到成屋水(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

事情惡化要重拆地板整成十幾萬:房署唔負責!

過了幾星期後,被鹹水浸過的地板愈來愈惡化,浮晒起身,黎女士問過價,整返好晒要成十幾萬,因為要清拆再砌,連傢俱都要重裝。無啦啦要俾十幾萬維修費黎女士自問無能力,而且認為房署應該要負上一定的責任,就開始搵房署追討賠償,可惜一直追溯無門。打去搵房署,房署的主任就指自己唔會上門到訪,亦以信件回覆已完成事故調查,已更換的廁所、水渠,所以已經再無任何疏忽以及法律需要負責。不過《東張西望》就請專家分析,認為房署係有責任,指因為當時裝水渠施工不足,先會引起此事故。

東張西望 黎女士打去房署搵房署主任,但都係將責任推黎推去
黎女士打去房署搵房署主任,但都係將責任推黎推去(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
東張西望 房署主任就叫黎女士打去公證行,打幾百次唔得,打幾千次
房署主任就叫黎女士打去公證行,打幾百次唔得,打幾千次(圖片來源:youtube@TVB USA Official)
東張西望 《東張西望》搵專業人士分析,舊的渠係無裝喉碼,意思指係房署的責任,施工疏忽所造成
《東張西望》搵專業人士分析,舊的渠係無裝喉碼,意思指係房署的責任,施工疏忽所造成(圖片來源:youtube@TVB USA Official)

完整影片:

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:youtube@TVB USA Official資料或影片來源:youtube@TVB USA Official