【杜如風】靚仔!

熱話

廣告

【Trend’s Like Wind by杜如風】小妹從小到大都愛靚仔,雖然靚仔冇本心,但自從我發覺靚唔靚仔的男人都冇本心的時候,就決定找男朋友一定要靚仔,反正所有男人都會偷食,倒不如找個靚仔當男朋友,至少日日望住佢都開心啲!重有,拖出嚟見朋友都威水啲!哈哈!所以小妹的前度,應該有97個%都係靚仔。
靚仔,很難定義,因為各花入各眼,又有情人眼裏出西施,不過,當大部分人都認同1個男人靚仔的時候,那個人就一定是真正的靚仔。最佳例子有:梁朝偉、木村拓哉、金城武!大家有沒有聽過:「唉,梁朝偉都唔靚仔嘅!」「金城武好醜樣⋯…」肯定冇啦!而經過我多年的觀察,絕大部分的靚仔,其實都知道自己是個靚仔,並且引以為榮!靚仔多數都很貪靚,因為想錦上添花,又或者是想當個「媾女王」,殺我們一個措手不及!我就曾經有位靚仔前度,貪靚程度比我嚴重,他竟然因為自己有黑眼圈,而偷了我的遮瑕膏,每朝返工之前,必定要塗遮瑕膏才肯出門口,最離譜是他將我的遮瑕膏據為己有,每天都要帶着它上班去,要補妝嘛,我差點暈低!

男人作出這些舉動,已經很荒謬,但最難頂的是,1個完全唔靚仔的男人以為自己很有型靚仔,不知道是他身邊的朋友整蠱他,告訴他很靚仔,還是自我膨脹得太緊要,日日對住塊鏡左望右望來催眠自己是個靚仔,然後這些「假靚仔」往往以高姿態出現,嘩,真係衷心想打佢一鑊!
個人最討厭這些「假靚仔」,造作得乞人憎,可能因為自己有過太多「真靚仔」的男朋友!而最高境界的靚仔,就是連自己都不覺得自己的樣貌很出眾,可惜,世界上已不存在這些高人了!

text-杜如風

 

內容延讀:

係咪靚仔都要學!5式自拍素顏呃Like,po上ig你玩晒!

同靚仔一樣咁靚嘅蜷川實花婚紗系列第2彈

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.