唔自私!杜如科醒你8大執喼攻略

熱話

廣告

呢排過咗暑假旅遊旺季,輪到啲真心深度旅遊精陸續出發!杜如風…Sorry,係杜如科先啱,呢位當紅旅遊YouTuber走埠多過你食飯,正所謂久病成醫…咳,應該係工多藝熟,佢除咗對日本衣食住行熟悉,重從旅行行程中領略到唔少小貼士。佢啱啱出咗條片「執喼攻略」,就係教授大家8大執喼秘技,絕對唔自私,無論係去日本短trip或歐洲長期假,都一樣用得着!

text-專題組

1. 執喼最基本梗係要有個靚喼啦。點為之靚?輕得嚟要夠堅硬,佢重推介片中用緊嗰隻牌子嘅喼。

2.杜如科話好tee係其中一樣最晒位嘅嘢,將啲tee放入喼又易皺。佢就教大家將啲tee對摺完再捲埋,方便收藏,攞番出嚟又唔會皺。

3. 去旅行如果帶成支家庭裝lotion真係好膠,杜如科就教我哋,用隠型眼鏡盒嚟裝Lotion,極之慳位又方便易用。

出前一丁點煮至正宗?等清仔教你!

4. 將香水噴落除塵紙度,再打平放喺喼入面,慳位、實用,重要有香味。

5.杜如科話佢去旅行會習慣帶埋啲護肝丸呀、救命藥同小飾物,一個多格小藥盒就裝晒!

6.屋企鎖匙對於去旅行嚟講係絕對冇用嘅嘢,但你又通常會放入行李。隨手掉喺行李入面好鬼難搵,亦好易唔見,杜如科就教大家平時收起一啲小膠盒,將銷匙放入去再放入行李,就易搵好多!

7.如果你會將鞋放入喼的話,就可以將一啲細嘅嘢,例如剛才嘅鎖匙收容器放入鞋度,就更慳位!

8.最後呢個tips係男士專用,就係用夾夾住剃鬚刀頭刀片,咁就唔驚你開喼搵嘢時唔覺意一手揸咗落塊刀片度搞到一手都係血啦!

廣告時間,杜如科已經成為我哋嘅視像專欄作家,想睇到佢為我哋獨家製作嘅精彩短片,梗要留意我哋網站啦!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 6 comments

Add yours
  1. 新Monday / 10種旅行必帶的有用物品 !

    […] 不知大家有否覺得,自從多了平價機票之後,身邊有很多人去旅行多過陪朋友食飯?為甚麼去旅行好像不需花錢?其實去旅行,最麻煩就是要執行李,所以坊間都有很多「騎呢」又「慳位」的方法。不過,很抱歉,這個post並不是教大家「慳位」,而是提你帶多幾種旅行有用物品。先不要鬧,看完你可能會多謝我,you are welcome! […]


Comments are closed.